Nekad Tage123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albin67

Icke Medlem
Meddelanden
201
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199502115749/

Ditt Hex-ID: steam:11000015be6c3a5, ban id 3236

Vad är din discord tagg? Bannad ur discorden, samt anticheat bannad. Min tagg är "albin1234567890" tror jag eller "tage123".

Vem var det som bannade dig? Anticheatet

Bild på banmeddelande: unive.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var anticheatet, för att jag prövade en Fusk-Meny.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle jobba som städare, sedan när jag spawnar med bilen och ska köra iväg så blir jag anticheat bannad. Jag erkänner att jag skulle pröva en "fusk" meny jag fick av min vän, men ångrar det enormt mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker att det var rätt av anticheatet, men hade jättegärna velat börja spela här igen. Älskar Unive, och kommer alltid att göra det före alla andra serverar. Men får jag unban kommer jag lova att inget sådant kommer att ske igen, 👍!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 3 gånger om jag gissar rätt, första bannen kommer jag inte ihåg, den andra var att jag tog ut pengar ur en jobb-kassa, den sista var att jag gjorde regelbrott. Juste jag glömde sätta på voice changer och det blev jag också bannad för en gång! Juste en gång till, kommer faktiskt inte ihåg varför jag blev bannad då! Blivit bannad för att jag spelade med plingljud, glömde byta ljudpack. Sedan någon gång vid sjukhuset, jag ljög om mina skador eftersom att jag blev "Rdmad".

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte prövat fusk-menyn, ångrar det som..men men, mitt fel. Kommer aldrig göra om det iallafall. Tycker att det är bättre ifall man erkänner än att sitta o ljuga, står för det jag gjort men ångrar det enormt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp, tycker att ni borde tilldela mig en till chans. Förstörde ju liksom ingenting, bara för mig själv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, hoppas ni kan ge mig en chans! Gjorde enormt mycket för Unive när jag väl var på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka