Nekad Tag1 | Ban överklagan [Bengan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tag1

Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/11proBro/

Ditt Hex-ID: 11000013d51701b

Vad är din discord tagg? .exe#8880

Vem var det som bannade dig? "Bengan" BanID: lgxabr

Hur lång tid var din ban? 3dygn eller (72h)

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: suntförnuft står o viftar med en yxa på torget

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag höll i en yxa på torget. men 3 dagar är lite för mycket oavsett...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det kom en grabb som sparkade på vår bil och jag gick ut ur bilen och höll tydligen i en yxa sedan innan...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är väll egentligen typ av en combo av felaktig ban och jag som gjorde fel. eftersom att jag faktiskt höll i en yxa men jag använde den inte för RP det var bara en tillfällighet att den var i min hand just då...

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns inte om jag faktiskt blivit bannad tidigare men jag tror någon gång men då blev den hävd pågrund av felaktig? oavsett var det väldigt länge sedan jag varit bannad...

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? lagga av mig yxan i bilen eller bara kasta ut den på marken eftersom att dem är gratis.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nja tveksamt men jag kommer förmodligen inte ha yxa eller annat "vapen" på mig eftersom att jag inte är krim... men som sagt det var inte meningen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Hej! Du kommer att få vänta ut din ban då du stod och hotade en grabb på torget med en yxa. Jag ser detta som suntförnuft villket är det regelbrottet du brytigt mot, Du får vänta ut din ban och tänka på det du gjort.//mvh Bengan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka