Nekad taehzer | Ban överklagan (Samme)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

taehzer

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/sadtoad/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: taehzer

Vad är din discord tagg? taehzer#9858

Vem var det som bannade dig? Network19

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte riktigt, men det känns lite konstigt. De hittade väl något fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis och jag blev stoppade av polisen. Polisen tog på oss handklovar och vi var tvungna att lämna bilen på vägen och följa med in till polisstationen och vi blev släppta eftersom vi var inte skyldiga. Allt gick bra voi var inte skyldiga. Det buggade lite när vi skulle åka med polisen till vår bil och så strulade det. Polisen hade också lite problem som oss. Polisen fick stanna på sidan av vägen och vi tog oss till en voi uthyrning. Till slut tänkte vi att vi kunde ta voi till bilen men jag blev bannad efter det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban. Jag har läst igenom reglerna på servern många gånger och följt dem väldigt noga och strikt. Jag känner mig inte alls skyldig till detta som har hänt.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Detta är min första avstängning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag tror inte det. Den är felaktig och jag följde reglerna. Jag är inte medveten om felet. Jag vet inte, kanske inte göra något alls? Men jag bröt inga regler.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag kanske gjorde ett fel som inte är okej. Det står jag för, men eftersom jag läser reglerna noga och följer dem så är det lite konstigt. Men självklart så lär man sig ju alltid något efter en avstängning

Har du läst våra regler? Ja
 
det är ingen felaktig ban för att du körde en voi i motsattrikgting på motorvägen
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top