Accepterad tader | Medlem ansökning [Jackz] [classic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

omar_mk_163

Medlem
Meddelanden
609
Reaction score
20
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/mkaddem/

Vad är ditt namn i verkligheten? omar

Vad är ditt discord namn? tader#5985

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2009

Berätta om din karaktär. han heter Gustav Gustavsson och är 22år gammal. han alltid gillat fordon och att laga fordon och att köpa och byta. han är ursprungligen från Marocko men han bor nu i Sverige. han flyttade hit med mamma pappa och hans lille bror för att få en bättre framtid i Sverige. när vi flyttade till Sverige var det lite svårt för hans pappa att skaffa jobb. han och hans lille bror behövde städa hos Falck och där fick hans pappa jobb efter jag hade tipsat hans pappa till chefen. så han hade lite erfarenhet genom att laga fordon. hans bästa vän heter Josef. han träffade Josef i piren när han träffade honom så fick jag hänga med lite när han hjälpte folk efter ett tag så tog han mitt nummer och vi hängde ganska mycket och chillade och han verkligen ha mig hela tiden också
på jobbet

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker verkligen att det är den bästa serven jag har typ testat några förr men aldrig den har nivån på RP. jag skulle också påverka serven på ett bra sätt och att kunna hjälpa folk när det behövs. jag kan också sprida serven på sociala medier så folk som aldrig hört talas om det kanske också kan påverka serven på ett bra sätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? som sagt jag vill kunna bidra och hjälpa folk med att laga fordon och kunna nå ett bättre RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är viktigt att Personen bakom skärmen och jag ska kunna ha roligt under ett scenario och det ska ändå vara rättvist mellan båda på ett scenario

Hur hittade du Unive? jag fick ett tips av en vän som spelade på unive och jag såg den på sociala medier

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka