- Meddelanden
- 609
- Reaction score
- 20
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen
Vad heter du IRL? omar mkaddem
Vad heter du på discord? tader#5985
Hur gammal är du? jag är nästan 14 år
Hur länge har du spelat på Unive? jag började på unive i januari 2022 och blev medlem 10 augisti men fick indragen och son blev jag medlem under oktober jag har varit medlem i mån om typ 2 dagar men jag har varit det innan
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer göra att alla som jobbar inom ytket kommer känna sig bekväma och kommer bara göra så att de som kan skärpa sig inom ytket och rp. jag har också jobbat förr på meko där chefen tykte jag vara vänligt och kunde mycket inom yrket. jag hade också bara anstält folk som jag tror hade klarat jobbet och är bra jag hade också gett kritik om non inte hade skött sig.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har ganska mycket erfarenhet inom yrket där jag har jobbat på meko och alltind använt /me
Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara aktiv hela tiden varje dag
mån 15 till 00
tis 14 till 00
ons 15 till 00
tor 13 till 00
fre 12 till 02:00
på helgen kan jag vara upp typ 30 h under hela
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja jag skulle fortsätta för unive är världens bästa server så ja jag skulle
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej alldrig i mitt liv
Har du läst våra Regler? ja flera gånger
Vad heter du IRL? omar mkaddem
Vad heter du på discord? tader#5985
Hur gammal är du? jag är nästan 14 år
Hur länge har du spelat på Unive? jag började på unive i januari 2022 och blev medlem 10 augisti men fick indragen och son blev jag medlem under oktober jag har varit medlem i mån om typ 2 dagar men jag har varit det innan
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer göra att alla som jobbar inom ytket kommer känna sig bekväma och kommer bara göra så att de som kan skärpa sig inom ytket och rp. jag har också jobbat förr på meko där chefen tykte jag vara vänligt och kunde mycket inom yrket. jag hade också bara anstält folk som jag tror hade klarat jobbet och är bra jag hade också gett kritik om non inte hade skött sig.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har ganska mycket erfarenhet inom yrket där jag har jobbat på meko och alltind använt /me
Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara aktiv hela tiden varje dag
mån 15 till 00
tis 14 till 00
ons 15 till 00
tor 13 till 00
fre 12 till 02:00
på helgen kan jag vara upp typ 30 h under hela
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja jag skulle fortsätta för unive är världens bästa server så ja jag skulle
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej alldrig i mitt liv
Har du läst våra Regler? ja flera gånger