- Meddelanden
- 609
- Reaction score
- 20
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grippen taxi
Vad heter du IRL? Omar
Vad heter du på discord? Tader#5985
Hur gammal är du? Jag är nästan 14
Hur länge har du spelat på Unive? Jag började på unive mitten av januari 2022
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer höja rpn under jobb och kommer också göra så att det bara finns trevliga människor runt mig och bara kör kunderna där de ska och kunna hantera faktura
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat inom taxi förr så jag vet hur allt funkar
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varje dag runt 2 h under vardag och helger 30 h sammanlagt under helgen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja jag skulle fortsätta det är den bästa serven
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej alldrig
Har du läst våra Regler? Ja flera gånger
Vad heter du IRL? Omar
Vad heter du på discord? Tader#5985
Hur gammal är du? Jag är nästan 14
Hur länge har du spelat på Unive? Jag började på unive mitten av januari 2022
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer höja rpn under jobb och kommer också göra så att det bara finns trevliga människor runt mig och bara kör kunderna där de ska och kunna hantera faktura
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat inom taxi förr så jag vet hur allt funkar
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varje dag runt 2 h under vardag och helger 30 h sammanlagt under helgen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja jag skulle fortsätta det är den bästa serven
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej alldrig
Har du läst våra Regler? Ja flera gånger