Accepterad tader | Ban överklagan [Flygplan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

omar_mk_163

Medlem
Meddelanden
609
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/mkaddem/

Ditt Hex-ID: steam:110000145316fba

Vad är din discord tagg? tader#5985

Vem var det som bannade dig? flygplan

Hur lång tid var din ban? ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: wzxpbo Anledning: Powergaming, Sunt förnuft Går ut om: 2 dagar 22 timmar 60 minuter Placerad av: Flygplan ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? - Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: wzxpbo Anledning: Powergaming, Sunt förnuft Går ut om: 2 dagar 22 timmar 60 minuter Placerad av: Flygplan ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig. This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att satffsen banna mig för jag inte rp på mina skador och jag vet man inte får göra så för det är ett regelbrott jag har tänkt efter och det jag gjorde var fel och hoppas ni kan förrlåta mig för det jag gjorde jag var bara lite streesad men det är mitt fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var att jag skulle precis rädda min kompis för han blev kidnappad i en bil så jag pittade bilen och de så välte min bil men inte i någon hastighet så jag rp inte på att jag var skadad men jag vet att man skulle rp på det jag lovar att det här kommer inte hända igen och de blev jag bannad jag är helt övertygad att det jag gjoirde var fel det kommer inte hända igen jag har tänkt efter det att det var fel av mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktigt ban det var jag som inte rp på mina skador jag är helt medvetewn om det och att det är ett regelbrott och att ajg inte hade lågigst tänkade jag bara sprang när bilen välte så det var inte enh fewlaktigt ban det var jag som gjorde fel hoppas jag kan få en till chans från unive.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag gav ett vapen till en persson medans jag inte var krim och han visste inte det (den perssonen jag gav pistolen). det var mitt fel och det var jävligt dummt. det är oaccetabelt det jag gjorde jag svär det kommer inte hända igen och jag är helt förstående av vad staffsen gjorde, men jag har värkligen tänkt på det och det är inte occeptablet för ert comennunity. efter min ban har jag nu insätt att detta var ett jätte stort fel av mig jag visste ej att detta var ett regel brott jag har lärt mig från bannen samt kollat alla regler nu jag kan ganskamycket efter dessa 25 dagar jag är redo att komma tillbaks till unive jag lovar att något liknande kommer inte ske igen för detta är något som förstör rpn och jag gillar verkligen servern jag ville bara tillbringa bra rp men jag viste ej att detta var ett regel brott och som du kan se så har jag inga tidigare bans då jag är ganska ny till servern så jag ville bara rpa och ha kul på unive för som jag sa så vill jag bara att unive ska ha en bra rp nivå .

jag hade köpt en volvo 740 på piren av en grabb och de så visste jag inte att den var trimmad så när jag åkte bort så kom polisen i prio 1 efter mig men jag trode att de hade fått larm non annan stans för det var ju på liv och död om man kör i prio 1 och jag körde i 150 kmh på västra motorvägen och pricis de när jag ska svända av så så pittar en av bilarna och de dör vår bill och de så tar de fram vapen mot oss mp5 och sig souer 228 jag och min kompis i bilen går ut och försöker rymma men de taxrar oss och de så tar de fast oss och när de tar in oss för förhör och de så drog min mamma sladden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade rp på mina skador.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag ska rp på mina grejer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag är helt förrstående ta er tid. ha så bra ni staffs har mycke mer viktigare än å läsa banöverklagelse

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka