Nekad tader | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

omar_mk_163

Medlem
Meddelanden
609
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197990514673/

Ditt Hex-ID: steam:110000101cd8ff1

Vad är din discord tagg? tader#5985

Vem var det som bannade dig? lokexzl

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-17 141314.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffsen banna mig för att jag lämnade i ett senario. egentligen så var det att min mamma hade sagt att jag skulle ta på mig kläder och de så tjatade att jag skulle stäga av men de sa jag chilla och de blev hon sur och drog på sladden och de så trodde de att jag blev combat loggad. Jag försökte berätta det för staffsen i unive dc men de han de banna mig. jag ber om hemst omursäkt att det jag har jag gjort kommer aldrig hända igen jag hoppas att jag kan komma tillbaka och för jag har förändrat mig efter de hära 15 dagarna har jag innset vad mitt problem var och jag hopppas att jag får ta detta till nästa steg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag var med i Lucianto och vi krig la camora och de så skulle jag till sjukan sen så jagade lacamora mig men jag såg inte de och så körde jag till sjukan och sen när jag var framme så drog min mamma sladden jag ber omm hemst om ursäkt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. egentligen så var det min mammas fel för att hon drog bort sladden

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag gav ett vapen till en persson medans jag inte var krim och han visste inte det (den perssonen jag gav pistolen). det var mitt fel och det var jävligt dummt. det är oaccetabelt det jag gjorde jag svär det kommer inte hända igen och jag är helt förstående av vad staffsen gjorde, men jag har värkligen tänkt på det och det är inte occeptablet för ert comennunity. efter min ban har jag nu insätt att detta var ett jätte stort fel av mig jag visste ej att detta var ett regel brott jag har lärt mig från bannen samt kollat alla regler nu jag kan ganskamycket efter dessa 25 dagar jag är redo att komma tillbaks till unive jag lovar att något liknande kommer inte ske igen för detta är något som förstör rpn och jag gillar verkligen servern jag ville bara tillbringa bra rp men jag viste ej att detta var ett regel brott och som du kan se så har jag inga tidigare bans då jag är ganska ny till servern så jag ville bara rpa och ha kul på unive för som jag sa så vill jag bara att unive ska ha en bra rp nivå .
jag tror att satffsen banna mig för jag inte rp på mina skador och jag vet man inte får göra så för det är ett regelbrott jag har tänkt efter och det jag gjorde var fel och hoppas ni kan förrlåta mig för det jag gjorde jag var bara lite streesad men det är mitt fel.
för att jag hängde med i nett kriminelt senario och jag och en min kommpis var bovar men jag var ick krim och han var krim jag förstod att det jag gjorde var fel men jag hade inget på mig som var krim det var min kompis som hade pistol och allt så jag fattar inte vad jag gjorde fel men jag förstår att man inte får vara med i ett krim senario det visste inte jag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså det finns inte så mycket att göra det var ju min mamma som drog bort sladden. men jag vet att man inte får combat logga

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja eller vad ska jag säga det var ju inte mitt eller den perssones fel det var ju min mammas fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja bjag förstår att alla ni staffs inte har tid attt kolöla på min banöverklagan

Tyvärr, men man kan inte skylla på sin mamma, du måste bevisa på ngt sätt att hon faktiskt gjorde det annars kommer din ban kvarstå...

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka