Nekad tader | Ansökan till avrättning [Deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

omar_mk_163

Medlem
Meddelanden
609
Reaction score
20
Vad är ditt discord namn? tader#5985

Vad heter personen på discord som ska bli avrättad? sleepyman09

Av vilken anledning ska personen avrättas? personen som vi ska avrätta heter Aro. han har försökt och kidnappa mig och robbat mig och jag tycker personen är väldigt jobbigt. och han pratar bakom min rygg och hotar mig att han ska döda mig.

Hur ska personen Avrättas? jag kommer ringa mina grabbar och de ska ta med sig tyngd vapen medans jag kör aro runt i stan. jag kommer sedan köra till sandy eller palito. där det kommer stå maskerade män som kommer sikta mot aro och de kommer vi kidnappa honom. sedaa kör vi honom till ett berg och där kommer jag köra in en kniv på benet så han värligen känner smärta och sedan sedan ska jag ta min ak 47 med ljuddämpare och skjuter ihäll han.

Med vilket vapen ska han avrättas med? en kniv på benet, ak 47 ljuddämpare, kanske glock 19

Hur många personer kommer det va under avrättningen som hjälper? @korvmannen @philip.blob jag

Vad heter personen ingame? Aro sandler

När ska han bli avrättad? så fort denna om den blir accepterad

-+rep lite både dålig anledning och lite bra det e ej okej att han har försökt robba dig och så vidare men ändå inte jätte jätte bra anledning

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka