Nekad .tacos_ | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.tacos_

Icke Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
126
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? .tacos_

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johannes Torp och har bott i Unive länge, han har nu valt att återvända till staden för att fortsätta där han slutade.
Hans karaktär är snäll och väldigt trevlig mot sina nära
Han har även valt det kriminella livet och har varit kriminell i Unive staden de senaste året innan sin resa till hawaii utan en enda fällande dom.
Han har betett sig exemplariskt på ett bra sätt utan att göra misstag som sett till att han blivit gripen

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med många bra sociala scenarion där jag löser problemen så att det även blir kul för motparten.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska gå och powergamea för att vinna scenarion utan även att man ska låta motståndarna vinna scenarion så det blir kul för båda parter

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Var helper/krim ansvarig 1 månad innan min paus så kan reglerna utantill

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja massor

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning: Du är redan medlem.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka