Nekad .tacos_ | Ban Överklagan [Gurkludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.tacos_

Icke Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
126
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199072282851/

Ditt Hex-ID: steam:1100001424808e3

Vad är din discord tagg? .tacos_

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: bild_2025-04-17_225418898.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Philip valde att banna mig för det första för att jag valde att fuska och blev anticheat bannad, men tror även att du valde att banna mig för att jag gjorde en dum sak vilket var att sitta och ljuga dig rakt i ansiktet i DM, det var ett extremt dumt val och ångrar verkligen att jag gjorde det då det drabbat mig genom att inte kunnat spela på unive, saknar verkligen servern, communityn och alla spelare som man lärt känna under åren.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att jag först var med i en skottlossning som blev katastrof och då satt jag och lekte lite med mina fusk eftersom jag inte fuskat innan så satt och testade lite olika saker och satte på semi godmode för att se om det skulle hjälpa mig på något sätt, då blev jag insta bannad av anticheaten. Då gjorde jag en dum sak vilket var att skriva till dig Philip, jag skrev något liknande att jag hade blivit AC bannad och jag inte visste varför osv, sen fortsatte jag ljuga även fast du visste sanningen. Det var extremt dumt och tjänade verkligen ingenting på att ljuga eller fuska, det var bara idiotiskt och ångrar verkligen mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig ban, det var jag som gjorde fel och jag är redo att stå för det, det var nu ett tag sedan och har haft tid att reflektera över det och har insett vilket stort misstag det var och ångrar mig verkligen, först och främst är den rättvis för att ja jag fuskade, men också för att jag ljög för Philip vilket inte gynnade mig överhuvudtaget, jag ångrar verkligen att jag fuskade och ljög, det var jätteonödigt och barnsligt och har insett det nu. Jag skulle verkligen vilja komma tillbaka till unive för att ha lika kul som jag hade förra sommaren..

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja men bara fåtal gånger för småsaker, inget allvarligt och har tagit lärdom av det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att fuska från första början så hade jag inte ens behövt ljuga, det var bara dumt av mig och jag ber verkligen om ursäkt för det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig fuska.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka