Nekad Tacosås | Ban överklagan [Zenvu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tacosås

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010045334

Ditt Hex-ID: 11000013e925d96

Vad är din discord tagg? Balooo#1073

Vem var det som bannade dig? Olof

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Är avstängd på dc inte bannad. Meta gaming powergaming ooc.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning, jag skulle isåfall blivit bannad för combat logg. Jag körde runt och körde sedan till auto experten. Jag körde lite fort på vägen dit och när jag kom till auto så var polisen efter mig. jag stannade och vi pratade osv. De skulle ger mig böter, sen så stängs mitt nätverk ner precis då och självklart blir det combat logg. Men jag har bevis på att nätverket är nere. Ska försöka lägga till det nedanför annars kan ni skriva till mig på dc så skickar jag screen där. Jag gick direkt in på mobilen och satte på mobildata för sedan säga till han på auto eftersom jag hade jobbat där. så han kunde säga till dom på ooc chatten att mitt stängdes ner. Men vet inte om det var restart emellan för jag hade precis kommit in då och hade bara körit ditt och har inte sagt ett enda ord till någon osv. Jag tror det var restart och det blivit fucked. För jag ser att det är omöligt att olof har bannat mig då han var inne senast i morse. så det måste varit restart.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Skrev där uppe

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker den är helt felaktig. förmodligen beror det på restarten men ändå funkar det inte även fast jag har startat om dator. så det är nog restarts fel men funkar ädnå inte så behöver unban på servern då.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tror dock 90% blivit godkända

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inget

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka