Nekad Tacoman | Medlem ansökning [cr0zz], [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tacoman

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/82323r1233/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Tacoman#9708

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2001

Berätta om din karaktär. Hampus Dampsson är 19 år gammal och ska fylla 20 om cirka en halv månad. Hampus har haft en jobbig uppväxt med tanke på att hans pappa dog i en bil olycka straxt efter att Hampus föddes och hans mamma va inte direkt rik och Hampus hade en väldigt elak låsas pappa som slog honom om han gjorde minsta lilla fel. Hampus vart mobbad som liten men med tiden så vart Hampus mobbaren igenom skolans gång. Hampus har inte gått gymnasium därför att han ville börja jobba och tjäna pengar så han kunde köpa sig en motorcykel som han kunde glida runt på. Hampus har kretsat runt helt fel människor och har hållit på med droger har även snattat bilar och misshandel har även förekommit. Ja han har varit ett problem barn kan man säga. Hampus är på bättrings vägen kan man säga men börjar han umgås med fel människor så kan han komma tillbaka på fel spår igen. Hampus är oftast en väldigt glad människa och även väldigt trevlig, dock har hampus en väldigt kort stubin så man vill gärna vara snäll och trevlig emot honom! Hampus älskar även motorcyklar och andra motordrivna fordon så han håller på mycket med sånt på sin fritid.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem därför att jag brinner för RolePlay och vill börja spela det mer och om man ska ha tillgång till allt så måste man vara medlem för att kunna uppnå sånt som exempel vissa jobb i unive kräver att man ska va medlem! jag kan även bidra med bra RP och hjälpa att få servern att växa som exempel göra reklam på snapchat, instagram och även facebook

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag testade spela lite för skoj men tyckte att unive va riktigt bra och det fanns härliga människor å därför vill jag bli medlem på unive för att dels kunna gör fler saker som till exempelvis jobba på vissa jobb som kräver att man ska va medlem.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade mig om unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? att se hur min karaktär växer! det är lite så att man måste vänta å kolla vart vägen tar en, mitt mål kan bli så många olika saker som nämnt i tidigare fråga så kan han halka tillbaka på fel spår och bli kriminell och då har jag ju mitt mål uppsatt där att bli väldigt känd inom den kriminella världen ''mafia boss'' typ. Om hampus kommer in på rätt spår så är mitt mål att hampus ska bli en helt vanlig familj som har ett bra jobb och ett bra liv helt enkelt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? träffa människor bli lite känd på servern träffa folk som man gillar att umgås med osv osv ganska simpelt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag är inte aktiv i någon annan Roleplay server på gta eller annat spel heller
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top