Nekad Tacoboy | Ban överklagan[Izzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tacoboy

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198282871081/

Ditt Hex-ID: 1100001133a9129

Vad är din discord tagg? CHODE

Vem var det som bannade dig? Phillip på discord och 7 Naounee<3 på fivem

Hur lång tid var din ban? 50 dagar var min ban som har gott ut men discord är inte unbannat och 20 dagar var fivem

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det är discord så ingen anledning men det var rdm som fick mig bannad och på fivem var det OOC

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag slog en bilförsäljare och jag råkade försäga mig och prata ooc

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min kompis och jag hade samlat pengar och väntat för att köpa en bmw m2 (min kopis favorit bil) och vi kom äntligen fram till säljaren och så går han upp på bordet och säjer att han bara säljer saab fast jag och flera andra innan köpte annat och då gick min kompis bananas och slog folk i kön och då så slog jag till säljaren och den på fivem så skulle jag berätta hur man kollade folks id och så sa jag tryck på page down och sen direkt efter använd muskel och sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den på discord var inte felaktig men då jag redan väntat ut de 50 dagarna för länge länge sedan så tycker jag skulle kunna bli unbannad och den bannen igår var inte så felaktig men 21 dagar för att säga trycka är lite överdrivet och det förstör inte mycket RP tycker jag

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var ny till RP och visste inte var man köpte reserv nycklar så jag gick till marjas och frågade hur man fick tillbaka sina nycklar efter man blivit överkörd och det var ju NLR för att jag kom ihåg det så jag blev bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? på den gamla bannen så hade jag kunnat kontrollera mig och den igår så hade jag kunnat skriva i OOC istället

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte göra förhastade slutsatser och kontrollera mig och att använda OOC mer

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka