Nekad Tacoboy | Ban överklagan [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tacoboy

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198282871081/

Ditt Hex-ID: 1100001133a9129

Vad är din discord tagg? CHODE

Vem var det som bannade dig? Phillip

Hur lång tid var din ban? 50 dagar

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det är discord så ingen anledning men det var rdm som fick mig bannad på fivem servern

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag slog en kille utan riktig anledning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min kompis fick inte köpa en bmw (som vi hade samlat och väntat i många timmar för att köpa) för han i kassan ville bara sälja saab för att jävlas så han gick och slog folk i kön utav ilska och jagställde mig på bordet och jag slog säljaren i ansiktet en gång

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag erkänner att jag gjorde fel och skulle ha blivit bannad men jag förstår inte varför jag blev bannad på discord med när det egentligen inte hade med det att göra och ni som säger utveckla mer antingen skriv vad jag ska utveckla eller bara unbanna mig då jag väntat ut mina 50 dagar på fivem och jag håller på att gå med i ett gäng och jag kan inte göra det officielt om, inte jag kommer in på discord

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag visste inte om nlr så jag frågade en snubbe hur man får tillbaka sina nycklar när jag hade blivit överkörd

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat kontrollerat mig mer och fokuserat på rp

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag inte ska låta min ilska styra mig och forsätta göra bra rp som gängmedlem

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka