Nekad TACO_ | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

TACO_

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198453159904/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? TACO_president#6312

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär är en 25 årig man, hans första år utav livet hade han ingen pappa, detta förendrades när han en dag fick flytta till en foster familj eftersom hans mamma hade det ont om pengar, hella hans tonår har han hamnat i trubel, sllt ifrån snatning till person rån, han är en väldigt känslig man, han känner sig ofta ledsen då han pomins om sin barndom, han är också en rätt så rolig person bakom kuliserna. hans intressen är bilar som han har en stor pansion för.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem på unive för att jag kan bidra med glädje till servern, jag kan få alla att känna att dom har en plats på unive
och att dom är speciela

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag är intreserad av just unive för att Unive har ett så bra comunnity och avancerad teknik, att ni har allt man kan tänka sig

Hur hittade du Unive? jag hittade Unive genom tiktokare som heter cosmo_bt

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rolspel är att det ska vara så värkligt som möjligt, ovh så roligt som möjligt, att man ska få känlsan som jag biskrivit om min karaktär

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål på unive är att skaffa nya vänner och nya relationer, att kunna vara en del av ett comunnity

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? inte riktigt än eftersom jag började mitt ävenyr på FiveM för några dar sen, men planerar på att bli en aktiv spelarare

Tillbaka