Nekad Taco | Ban överklagan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Taco

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Taco

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/xbounty1

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Peewee Terminator

Vad är din discord tagg? Taco#0997

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: undviker staff ärende, combatlogg och grov powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hittade en bil som jag inte trodde var någons sedan kom vad som jag tror är bilens ägare och började jaga oss. Jag trodde att han försökte mörda oss så jag stack där ifrån. Jag stannade och sa att vi skulle hoppa ut ur bilen men när jag försökte hoppa ur så stod det "säckkerhetsbältet slet i din axel" eller något liknande så jag kom inte ut ur bilen. Så jag lämnade servern för att han skulle kunna få tillbaka sin bil och sedan var jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis är nya på servern och har därför inte hunnit köpa bilar än. Jag råkade slå ner min kompis när vi var på banken och skulle skaffa bankkort, så han var tvungen att göra en ny karaktär. Han spawnade borta vid piren så jag var tvungen att möta upp honom för att vi sedan skulle ta oss till arbetsförmedlingen och skaffa jobb. På vägen hittade jag en BMW som jag inte visste tillhörde en spelare eftersom det inte fanns några närvarande spelare. Så jag bestämde mig för att åka och hämta upp min kompis kom bilägarens kompis och började jaga oss. Jag ville inte att han skulle döda oss så vi skulle behöva vänta så jag började fly. Men sedan sa han att bilen tillhörde hans kompis och att vi skulle stanna. Då stannade jag och försökte gå ut men det kom upp en notis att säkerhetsbältet drog i min axel eller något sånt så jag kunde inte gå ut ur bilen. Då tänkte jag att det ända logiska var att lämna servern och reconnecta. Men då blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban för jag var helt ny och jag visste inte hur man tar av sig säkerhetsbältet, om det ens finns något. Enda anledningen varför jag lämnade var för att försöka komma ut ur bilen och lösa problemet

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad på denna server eller någon annan server tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle låtit bilen vara och gått istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att man aldrig ska anta att det inte är någons bil utan gå istället

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka