Inaktuell Tacki | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rådgivaren

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
113
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Tacki

Ditt discordnamn: tacki.

Ange ditt födelsedatum 26 Januari 2009

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att kunna skapa ett roligare roleplay och ett mer tryggare upplevelse för alla som spelar i unive. Jag söker till staff teamet för att kunna komma tillbaks eftersom att jag märkte att hjälpa till spelare under behov i servern är just en grej som jag älskar att göra framför allt i en extremt bra server som denna. Jag vill också bli staff igen för att kunna hjälpa till andra och underlätta arbetet för de mer högre uppsatta genom att specca för att just nu så märker jag och ser att det fortfarande är mycket problem som sker i unive. Jag har också träffat på massa som t.ex. fearrpar och utför massa andra regelbrott och jag som staff ska se till så att den personen ska sluta bryta mot reglerna men ska ändå få ta emot konsekvenserna så att det inte händer igen. RP nivån ska bli så hög som möjligt och det ska vara roligt och rpa. Jag vill också bli staff för att jag vet att jag inte behöver så mycket rp tid och att jag kan hela tiden göra staff arbete tillsammans med staff teamet och lösa problem tillsammans. Jag som staff är väldigt lugn när det gäller att hantera olika problem med vissa spelare. Ifall en med grönt namn gör ett litet regelbrott så gör jag en staff samtal med han ig och förklarar att han inte får göra så och varför eftersom han har ett grönt namn så ska jag inte vara så hård men ifall den med grönt namn gör ett stort regelbrott så kan jag säga till han att hoppa i support eller ta åtgärder beroende på vad han har gjort. Jag har varit staff innan så jag vet hur allt går till och hur man ska göra och jag tyckte jobbet man hade som staff i detta fantastiska servern var väldigt roligt och jag skulle gärna vilja ha det ansvaret igen.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det är brist på social rp:n fortfarande lite shoot on sight, Fearrp pågår fortfarande och för många som kör över 80 i staden har sett folk köra 200 och över i staden sedan har jag sett många som fearrpar för att dem inte ska tappa sina saker som de har jobbat för och lite sådär och sådär med shoot on sighten.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska ta hårdare åtgärder med att köra över 80 i staden sedan social rpn och fearrp tycker jag ändå har blivit lite bättre men det är fortfarande mycket som sker jag tillsammans med staff teamet ska ta hårdare åtgärder kring detta vi ska samarbeta och komma på med förslag om hur vi ska göra för att få stopp på detta. Jag vet att vi inte kan få stop på detta för alltid så att ingen mer gör det utan att det alltid kommer finnas folk som gör det men vad vi kan göra är att sänka antalet regelbrott så att det blir så lite som möjligt. Vi ska som sagt ta hårdare åtgärder och påminna folk oftare om konsekvenserna för dessa regelbrott som kan förstöra ett helt scenario.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera profesionellt som staff innebär att man ska kunna bemöta spelarna i unive på ett bra sätt. Man ska kunna visa att man är tillräckligt mogen nog att vara förebild för alla spelare i servern. Man ska kunna hålla sig lugn om man tar ett support ärende och inte skrika när problemspelaren säger emot. Man ska kunna visa att den rollen man har fått av philip inte är en roll där man ska få undantag, rpa hela tiden och bara göra vad man vill utan man ska kunna visa att man är tillräckligt mogen nog och bevisa att man verkligen vill serverns bästa. Och att agera professionellt är bland de viktigaste man ska göra som staff så att det inte skapar ett dåligt rykte för hela servern på grund av det.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag är aktiv i unive 4 timmar om dagen och i mitt privata liv så har jag träning 18:00 varje dag och slutar runt 20:00 jag pluggar också när det behövs sedan så slutar jag i gymnasiet klockan 15:00 nästan varje dag. Jag vet exakt hur jag ska kunna balansera detta då jag vart staff innan och jag vet att staff arbetet kommer ALLTID före rp. Som staff så ska man inte ens rpa egentligen bara ifall det är lugnt i servern och runt kanske 80-130 spelare inne enligt mig och om det är så lite fast ändå kaosigt i servern så kan man glömma att rpa och bara specca så att allt håller sig bra i servern. Om man känner att man inte har rpat på jätte länge eller om man är med i ett gäng och ser att man har ett möte så ska man fråga om undantag och tillåtelse av att rpa.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat i 1 helt år nu fast jag bytte discord konto till mitt nuvarande mitt förra discord hette tacki4486 och denna har jag varit inne i discorden sedan 20 augusti 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff innan och jag vet exakt hur allt fungerar. Jag är väldigt erfaren och vet hur allt ska ske samt hur jag kan hjälpa folk på det bästa sättet. Jag har varit support ansvarig och rp ansvarig har speccat extremt mycket och fått till det väldigt bra. Jag som har erfarenhet innan har inga problem och kan bli ansvarig över alla områden men jag siktar mot support då jag har varit det tidigare och donation för att det är intressant och att jag inte har varit det tidigare.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Donation

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka