Inaktuell Tacki | Ansökan till Staff [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rådgivaren

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
113
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Tacki

Ditt discordnamn: finns.bara.en.tacki

Ange ditt födelsedatum 26 Januari 2007

Varför ska just du bli staff? Var Staff innan jag reste utomlands och tyckte att det var väldigt roligt att hjälpa till i servern. Jag kommer såklart bidra med extremt mycket aktivitet då jag har lärt mig från tidigare misstag och såklart så kommer jag tillsammans med dem andra förebygga regelbrott. Jag tillsammans med Staff teamet kommer att skapa en trygg och rolig RP upplevelse för alla i Unive dvs få bort allt som inte fungerar genom att få råd från medlemmar och lyssna på vad dem tycker och tänker kring det som dem tycker inte funkar riktigt. När jag var Staff så tycker jag själv att jag var extremt bra på att ta hand om ärenden för att jag var väldigt tålmodig och lugn när jag pratade med medlemmar det finns brist på sånna Staffs därför skulle jag vilja täcka denna brist och visa en ordentlig bild på hur Staffs ska egentligen vara. Och enligt mig så är detta extremt viktigt eftersom att det visar professionalitet. Jag kommer definitivt bidra till att specca hela tiden dvs nästan totalt sluta RP:A för att komma långt i Staff teamet och jag kommer absolut inte ta det för givet. Min tid som Staff var väldigt väldigt lärorikt och roligt jag hade gjort mycket för att få den chansen igen.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det är alldeles för många skjutningar som pågår hela tiden och jag säger det utifrån mitt perspektiv. Det är extremt tråkig RP speciellt när ingen vill komma på en lösning utan bara fortsätta skjuta och nästan aldrig komma till ett slut.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att skicka flera påminnelser i discord servern för att påminna dem om konsekvenser för detta. Jag tillsammans med staff teamet hade nog också tänkt att ta hårdare beslut och straff för medlemmar/gäng som fortsätter skjuta varje dag och hela tiden. dvs ge muntliga varningar till individuella samt gäng och ifall det fortsätter så får dem ta konsekvenserna. Dem högre uppsatta i ett gäng får helt enkelt ta ansvar över sina medlemmar och ifall dem inte kan det så förtjänar dem inte att bedriva ett gäng.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Genom att agera professionellt så måste man vara lugn och tålmodig under ärenden som sagt och inte skrika hela tiden på medlemmar som gör fel. Jag har sagt detta ganska ofta tidigare fast jag tycker fortfarande att det är väldigt viktigt och det är att man ska kunna vara en förebild för medlemmar i servern och att staff rollen inte är en roll där man bara ska lalla runt med perms utan att man verkligen ska visa att man är tillräckligt mogen för att ha staff rollen och helt enkelt skapa ett gott rykte för servern.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? RP kan jag nästan glömma bort för att det har varit en ganska stor ökning på regelbrott i servern. Jag kommer arbeta som staff runt 5 timmar om dagen om inte mer för att jag inte har så mycket att göra vilket kommer göra det lätt för mig att dela upp dagen med privat liv och staff arbete

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat i 1 helt år nu fast jag bytte discord konto till mitt nuvarande mitt förra discord hette tacki4486 och denna har jag varit inne i discorden sedan 20 augusti 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit helper 3 gånger innan så jag vet ganska mycket.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Donation

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Din staff ansökan satts som inaktuell då du redan är Helper.
Grattis!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka