Ej Antagen TackHD | Chef-jobb ansökan [Kriminalvården]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TackHD

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Kriminalvården

Vad heter du i verkligheten? Patrik

Vad heter du på discord? TackHD

Ange ditt födelsedatum: 18 Juni 2007

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive ett långt tag men tog en paus från fivem ett tag också.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har jobbat både inom Kriminalvården och varit chef på Securitas, och eftersom de jobben har mycket gemensamt har jag fått med mig värdefulla erfarenheter. Jag är van vid att fatta snabba beslut i pressade lägen och att skapa tydliga strukturer för att allt ska flyta på säkert och smidigt. Jag har också haft förmånen att coacha och utveckla medarbetare, vilket lärde mig hur viktigt det är med god kommunikation och att bygga starka team. De här erfarenheterna har gjort mig till en trygg och tydlig ledare som alltid fokuserar på människorna jag jobbar med.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Min plan är att bidra till verksamhetens utveckling genom att bygga starka team, förbättra processer och skapa en arbetsmiljö där resultat och trivsel går hand i hand. Jag ser också fram emot att växa som ledare och fortsätta utvecklas genom nya utmaningar. Jag planerar också att utveckla mina ledarskapsfärdigheter genom utbildningar och kurser inom områden som komflikthantering, kommunikation och teamledning. Detta kommer att hjälpa mitt att bättre förstå de utmaningar som personalen kan möta och hur jag kan stödja dem i deras arbete. En annan viktig aspekt av mina framtida planer som börs ta upp är att arbeta med rehabilitering och återanpassning. Jag tror starkt på att ge individerna verktyg och stöd för att kunna förbättra stämningen och för en mer trovärdig rp. Genom att samarbeta med olika aktörer som t.ex. securitas eller polisen, vill jag skapa program som hjälper att främja en mer hållbar framtid för de som har varit involverade i kriminalitet.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag är aktiv minst 5-6timmar om dagen på unive, så jag klarar av att vara chef!

Har du läst våra Regler? Ja det har jag

Senast ändrad:
Nekad.

Anledning:
Plagiat på frågan "Vad är dina framtida planer kring detta jobbet?"
Länk till ansökan du plagierade:
Detta är ingenting vi tolererar. Du får ansöka igen om 14 dagar, 2 veckor.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka