Accepterad Tacke077 | Whitelist ansökning [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tacke077

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Tacke077

Vad är din steam profil länk? http://steamcommunity.com/id/ Panda

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Panda#8978

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Panda . , han är 18 år gammal och bor i Växjö. Han lever med fru eller barn. Han har jobbat länge som bilmekaniker tills han hittade Taxi och gick på intervju blev anställd, Han tycker jobbet är väldigt roligt då han är intresserad av bilar . Några av hans intressen är bilar, lastbilar, bussar och att chilla med vänner , min karaktär är trevlig och väldigt lugn, blir oftast inte så arg utan låter det bara fortsätta på :D

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill kunna söka olika roliga jobb där man behöver whitelist och jag tror även jag kommer kunna bidra till många roliga rp och att jag kommer kunna spela med mina vänner!!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill kunna ansöka om många roliga whiteliste jobb och för att man kan hjälpa människor som behöver det

Hur många timmar har du på FiveM? 75 timmar har jag!

Hur hittade du Multistaden? Mina vänner rekommenderade om srevern och då började jag titta lite på youtube och blev beroende av spelet!

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag brukar spela Euro truck simulator för att man får jobba och det tycker jag är roligt

Tack för din Whitelist Ansökan. Din Whitelist Ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Whitelist Ansökningar Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka