Tack för mig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kermit

Medlem
Meddelanden
257
Reaction score
23
Säger väll hejdå då de inte vill ha mig på servern längre. så jag får gå vidare men har varit riktigt roligt att lära känna er alla. Och alla scenarion vi har gjort men nu är det roliga slut och jag säger tack och adjö. Vill önska er alla lycka till i framtiden. Kommer sakna DM och poliserna och några till ni vet vilka ni är men jag säger tack för mig och hejdå. :)

Vet ej om du ser detta Philip men tack för att jag har fått spelat på din grymma server i 6 månader och att jag har fått varit en del av straff teamet. Ha det bäst och fortsätt med servern som du gör. Bästa ägaren, och tack staff teamet för att ni ha gjort min tid på servern lite lättare och bättre. <3 Men nu blir det andra spel som väntas så ha det bäst alla <3

Senast ändrad:
Tror inte det betyder att de inte vill ha dig och sånt för att de bannar dig en gång då du gjorde fel. De gör bara sitt jobb. Jaja hejdå ha det bra och lycka till

Tack för ett par riktigt roliga 6 månader men hoppas att vi hörs någon gång alla tråkigt att det blev såhär men tror att de har tröttnat på mig vid det här laget :)

Vi ses broder även om du gett mig en varning så kommer du att vara saknad :)

Vem får din lambo? Haha
Du får ha det bra du är välkommen tillbaka när du känner för det!

Riktigt kung är du och hoppas du kommer tillbaka snart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka