Nekad Tabelli | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tabelli

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charbel Maalouf

Vad är ditt discord namn? janneM98

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi Mustafa 1995-08-07-2654

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, målmedveten, impulsiv.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag växte upp i en familj i Sverige med dålig ekonomi och därför vill jag bli någonting som jag själv är bra på och dessutom tjäna mycket pengar på ett exempel kan vara Polismyndigheten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med stabilt, seriöst och konsekvent RP. Jag gillar att skapa scener som andra kan bygga vidare på – inte bara action, utan också vardag, relationer och utveckling.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka “vinna” varje situation själv. I RP handlar det om att skapa en bra historia tillsammans – ibland innebär det att min karaktär förlorar, blir lurad, arresterad eller misslyckas.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot reglerna. Jag försöker alltid hålla mig till dem och ser dem som en grund för bra och rättvist RP. Om jag är osäker på något frågar jag hellre än att chansa.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1.Man får inte metagamea – alltså använda information man fått utanför spelet (t.ex. från Discord eller stream) i spelet. All information man använder ska komma från det som händer in character. 2.Man får inte RDM:a (Random Deathmatch) – man måste alltid ha en rimlig och rollspelsmässig anledning till att skada eller döda någon. Våld ska alltid bygga på RP och inte bara för att “vinna” en situation. (Eventuellt kan du lägga till en tredje om du vill visa extra koll:) 3. Man ska spela konsekvent med sin karaktärs personlighet och bakgrund – man får inte byta beteende helt utan orsak, och man ska hålla isär IC och OOC hela tiden.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en lugn och respektfull spelare som gillar seriöst RP och bra stämning på servern. Jag försöker alltid bidra till bra scener och hjälpa nya spelare när jag kan.

Nekad ansökan
Anledning: AI

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka