Nekad Tabelli | Medlem ansökning [hugge72.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tabelli

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charbel Maalouf

Vad är ditt discord namn? janneM98

Vad är ditt födelsedatum? 7 December 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi Mustafa1995-08-07-2654

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, målmedveten, jordnära.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär, Abdi Mustafa, växte upp i en småstad där han tidigt började skruva på bilar i familjens garage. Efter några tuffa år med dåliga jobb och lite problem med ekonomin bestämde han sig för att flytta till staden för att börja om på nytt. Hans mål nu är att skapa ett ärligt liv, kanske öppna en egen verkstad eller jobba sig upp inom ett företag. Han vill bygga kontakter, hjälpa folk och samtidigt skapa en historia som känns verklig och engagerande för andra spelare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett seriöst och engagerat rollspel där fokus ligger på att skapa intressanta och realistiska situationer för både mig och andra spelare. Jag är bra på att anpassa mig efter olika scenarion och bygga upp karaktärer med tydliga personligheter, mål och bakgrund. Jag försöker alltid hålla ett högt RP-flöde genom att reagera på situationer logiskt och kreativt, samtidigt som jag ger motparten utrymme att utveckla sin del av scenariot. Jag bidrar också med en positiv attityd, respekt för reglerna och en vilja att hjälpa nya spelare att komma in i RP:t på ett bra sätt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte alltid sätter sitt eget "vinnande" i första hand, utan istället fokuserar på att skapa ett bra och trovärdigt rollspel.

Det betyder till exempel att jag accepterar att min karaktär ibland förlorar, blir överlistad eller hamnar i trubbel — så länge det leder till ett bra RP-flöde och en rolig upplevelse för alla.

I RP handlar det inte om att vinna eller förlora, utan om att skapa en gemensam historia. Därför försöker jag alltid tänka på hur mitt agerande påverkar motparten och scenariot som helhet. Ett bra RP-moment är när båda parter känner att de varit del av något minnesvärt, inte när någon "vann".

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot reglerna. Jag tar alltid regler och RP på allvar, och om jag är osäker frågar jag hellre en admin eller läser igenom regelverket en gång till.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming är inte tillåtet – man får inte tvinga fram handlingar eller använda orealistiska metoder som inte hade gått i verkligheten. Metagaming är förbjudet – man får inte använda information som man fått utanför spelet (t.ex. via Discord) i RP. Man ska alltid visa respekt mot andra spelare, både IC och OOC.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en lugn och engagerad spelare som gillar realistiskt RP och att bygga upp karaktärer med djup. Jag respekterar reglerna och tycker att en bra RP-server handlar om samspel, inte tävling. Jag vill bidra till ett trevligt community och skapa bra RP-upplevelser för alla.

**Nekad.**
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka