Nekad tabed12 | Medlem ansökning [Banglorion]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tabed12

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hamid

Vad är ditt discord namn? naqasgitt

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sheikh Taby

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Envis, lojal, strategisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kommer från en rik bakgrund från 2 föräldrar som valde att lämna mig, jag fick ingen kärlek som barn och sökte mig ut till gatan där jag kände mig välkommen och fick kärlek. Jag blev besatt av gatan och försöker få mig ut men det är ingen lätt väg ut. Min karaktärs framtidsplaner är att försöka skapa så många kontakter som möjligt för att sedan gå ut från kriminella livet och kunna stabilisera en säker framtid med nära och köra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med positivitet och bra roleplay till servern, för mig är det att roleplay ska vara kvalitativ och inte kvantitativ vilket jag menar att jag inte behöver vinna alla rp scenarios utan att man kan bidra med kvalitativ rp utan att behöva vinna alla rp scenarios. Jag har över 3 års rp erfaranhet och har spelat på Eclipse roleplay (Inte fivem, utan ragemp) och har väldigt bra förståelse av rp och reglerna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om du är i en konflikt, kan du låta motparten "vinna" genom att erkänna en förlust på ett sätt som utvecklar handlingen, exempelvis att din karaktär blir tillfångatagen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot fearrp reglen, jag lärde mig att man inte behöver vinna alla situationer utan att man kan bidra till en rolig och kvalitativ rp utan att behöva vinna allt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fearrp: Att man ska vara rädd om sin karaktär som att det är i verkliga livet, om man exempelvis har en pistol riktat mot sig så ska man agera som att man vara rädd och följa det personen säger utan att ta ut sin pistol och börja skjuta mot en. Metagaming: Att man inte ska använda någon annan app för att kommunicera med andra utan bara att prata genom spelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har rp erfaranhet i över 3 år,, jag var väldigt stor i den servern jag brukade spela på fast den var inte på fivem och den var engelsk. Jag har valt att söka mig vidare till svenska roleplay servers och hittade den här som fick mitt öga. Jag kollade vidare och insåg att den var seriös vilket väckte mitt öga igen och fick mig att ansöka.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju på tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka