Nekad tabed12 | Ban överklagan [BubbleGum]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tabed12

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198354130312/

Ditt Hex-ID: 11000011779e588

Vad är din discord tagg? tab#9999

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Tjuvkopplar bil

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han blev arg eftersom han blev av med sin bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satte mig in i passagerarsätet i en personsbil, jag frågade han om han kunde ta mig till bilfirman. Han svarade med en väldigt aggresiv röst och vägrade, jag sa till han säg snälla så går jag ut från din bil. Efter så jag han ut från bilen och gick en liten bit ifrån bilen. Jag hoppade snabbt ut from passagerarsätet och satte mig i förarsätet, jag började tjuvkoppla bilen. Ingen va runt omkring mig vid den tiden bara ägaren som gick en liten bit ifrån. Jag lyckades tjuvkoppla bilen och föraren kom närmare bilen. Han bannade mig direkt när jag körde ifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Han sa till mig det var suntförnuft, ingen va runt omkring oss och det var för hans egna bästa för att han förlorade sin bil och för jag inte gick ut från hans bil.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske inte tjuvkoppla bilen där fast tänkte efter innan jag gjorde det. Med tanke på att ingen var runt omkring och det inte va aktivt så var det ändå förstårligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte tjuvkoppla bilar i den platsen jag gjorde det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

då du inte förstått ditt fel och du tror även att det var min bil men så va inte fallet så kommer jag att neka denna. Du får sitta av tiden känner jag, sen att du skriver till mig i PM gör inte saken bättre.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka