Ta tillbaks dubbelarbetare

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lenny Rakblad

Icke Medlem
Meddelanden
270
Reaction score
29
Jag har en karaktär där jag är grovt kriminell, och är alltid "under radarn" vilket kan vara roligt ibland, men till slut blir det lång tråkigt när man inte gör något, då vill man ju gå in på en annan karaktär och jobba på den "goda sidan" såsom Bilformor, Mekonomen osv.
Hela "flera karaktärer" systemt förstörs lite tycker jag eftersom man inte har möjligthet att vara två olika personer då som i slutändan gör kriminella saker, vilket får mig tillbaka till punkt 1.
Eftersom jag har köpt upp ett gäng med andra och därför betalt med riktiga pengar så känns det även jobbigt att släppa taget om den kriminella rollen på min nuvarande karaktär eftersom jag isåfall skulle förlora min krim roll, samt mina pengar. Detta handlar inte om någon slags refund överhuvudtaget.
Jag har dock inte läst varför dubbelarbetare togs bort, men lär ju finnas nån bra anledning. Men, för att få den fulla upplevelsen om både kriminell och icke-kriminell borde man ur mitt perspektiv därför kunna ha en karaktär som icke-kriminell och en annan som kriminell. Ser inte riktigt problemet

+rep dubbelarbete är en god idé men det funkar inte då många inte kan hanterar det och vissa vill kunna laga bilar när de är krim vilket kan funka till en viss del men kan bli överdrivet att laga bilen hela tiden, det blir lite skevt att vara dubbelarbete om det inte fungerar korrekt. Annars mycket bra skriver med argument.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka