Accepterad TA IN FLER MA/Staffs? [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spindel

Icke Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
1
Hejsan @Limpis och @Philip320 Undrar om ni kommer ta in fler MA / STAFFS då jag ansökt båda och ni sa förra veckan ni skulle ta fler idag och trodde jag skulle få en chans bara undrar för Kan dröja ett tag till eftersom vet it om jag får chansen denna veckan igen och såg verkligen fram emot Idag.

Staff eller MA är inget man blir nekad eller godkänd på som en medlemskapsansökan de kanske har kollat på din ansökan men inte tyckt att den är tillräckligt.

Om du vill ansöka till staff ska du vara påläst inom reglerna. Och inom reglerna står det att man ej ska tjata om att få sin ansökan läst. Så gör om och gör rätt, radera denna tråd annars gör jag det,

Hejsan @Limpis och @Philip320 Undrar om ni kommer ta in fler MA / STAFFS då jag ansökt båda och ni sa förra veckan ni skulle ta fler idag och trodde jag skulle få en chans bara undrar för Kan dröja ett tag till eftersom vet it om jag får chansen denna veckan igen och såg verkligen fram emot Idag.
Försnabbning av ärende står i reglerna, du som medlem ska kunna den regeln. Sen kan saker och ting ta längre än vanligt, min MA ansökan tog 4 veckor och min staff har jag inte ens fått ett riktigt svar på, den låg uppe i minst 7 månader. Ingen idé att tjata om saker och ting.

Vi tar in när det behövs, vi nekar eller godkänner inte genom att rensa alla. Vi plockar ut när vi behöver.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka