- Meddelanden
- 397
- Reaction score
- 32
Ta bort
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Skrivblock: This feature may not be available in some browsers.
Dsm du med ha de braHa det bra och lycka till i framtiden! <3
Dsm fina du savageKommer sakna dig finaste olof <3
A hejdå kungenHejdå kungen
Kmr sakna dig kazlik kunglig grabbHejdå Olof! Synd att du blivit blacklistad. Vi får hoppas du kommer tillbaka![]()
Hej då allenHej då Olof
Hejdå älsklingHej då Olof <3
Hej då min bejbHej då
Ska försöka mitt bästaFan! Hoppas Du kommer Tillbaka......
Säg dcn kungenVill ba tacka bullen o Phillip först för allt för de 1 år man tillbringat här o alla minnen o Vibles rökmaskin o massa mer. Jag trodde aldrig jag skulle göra ett farväl i unive/multi vill ba tacka mina boys för alla minnen ni vet villka ni är vissa är kvar på servern o vissa är inte men ni vet villka ni är o vill ba lycka till åt alla er kmr sakna er enormt o har tårar i halsen med att skriva detta men de säger jag inte kmr tbx o knr de e över eller a får försöka kanske komma tbx i framtiden men aja vill tacka
Isma,Benniz ,Bengt,julabollsgrabbarna,mendion,albanen,Daniel,Greger,overton,didar,Kenta NL,pysen,amoyar,peter,omer,super,tandhor,savage,network,secret m,Johannes Gunnar,Isak,avocado,Tilda, Melvin tallqvist,Horqua,mille/Billy/lil Erixon/super o massa mer älskar er med hela mitt hjärta kmr sakna er alla hoppas vi syns på altriveMvh Olof Andersson joina gärna min dc
Olof#6758Säg dcn kungen