Inaktuell TA BORT

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ViggoLito

Icke Medlem
Meddelanden
343
Reaction score
12
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygghansa chef

Vad heter du IRL? Viggo

Vad heter du på discord? Kaptenen#7401

Hur gammal är du? 11 år

Hur länge har du spelat på Unive? 10 månader typ

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla Trygghansa på många sätt. jag kommer t.ex. att ta många intervjuer just för aktiviteten men inte allt för många utan jag vill ha lagom många anställda och ta intervjuer lite då och då när jag har fått upp aktiviteten. jag har även innan varit biträdande chef på trygghansa för cirka 1-2 månad/månader sedan och då så styrde jag upp det väldigt bra då jag och chefen fick upp all aktivitet där mycket och vi hade många samarbeten och jag fick ta del i det mesta inom trygghansa, Vi försökte även då att få en så trevlig och rolig arbetsmiljö som möjligt och om jag blir chef då kommer jag att få en trevlig och rolig arbetsmiljö som även har bra och hög rp nivå. Jag kommer inte tolerera lall osv på trygghansa då det kommer ta konsekvenser. det är samma med korruption på trygghansa och då kommer det självklart också tas konsekvenser, Då kommer jag även säga till en jobb ansvarig så fort jag får höra eller se det. Jag kommer att införa radio utbildningar då det kan vara bra för att lära sig det. Jag vill även kunna utveckla jobb rpen på trygghansa och få upp mycket aktivitet osv.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit btr.chef på trygghansa innan och jag ahr jobbat mycket med faktura jobb.

Hur ofta kommer du vara inne? 8-12 timmar per dag typ

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka