Inaktuell Ta bort

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hanbigben

Aktiv Medlem
Meddelanden
397
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis

Ditt discordnamn: BigBen#4201

Ange ditt födelsedatum 10 Oktober 2007

Varför ska just du bli staff? Helper för mig innebär att du har ett stort ansvar, du är en del av o utveckla servern och se till så att allt går som det ska. Jag har vart helper en gång tidigare för ett tag sen och det var den roligaste perioden som jag har haft på unive och jag skulle gärna vilja uppleva det igen. Jag har orken, vilja, och definitivt tiden för att vara staff, Jag skulle spridja glädje och positivit som helper. Jag hjälper gärna till vem det än är. Jag kommer altid göra mitt bästa för servern och för andra. När det kommer till prioriteringar så kommer jag prioritera staff arbete före rpt alla dagar i veckan. Jag kommer vara väldigt aktiv i reports som jag ser att folk klagar på och hjälpa dem på bästa sätt. Jag kommer vara aktiv på forumet, dc och ingame väldigt ofta. Jag lär mig dessutom väldigt snabbt och är relativt bra på att lära ut saker. Jag är en väldigt social person som får saker gjort. Jag hoppas jag kan få denna möjlighet :)

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Skolvecka:
Måndag: 2-4 timmar
Tisdag: 2-6 timmar
Onsdag: 1-4 timmar
Torsdag: 1-4 timmar
Fredag: 4-10 timmar
Lördag: 5-15 timmar
Söndag: 2-10 timmar
Allt detta kommer såklart variera lite pga träning, familj, humör osv men jag kommer allt göra det jag kan för att vara så aktiv som möjligt.

Hur länge har du spelat på Unive? Sen 20nde Januari 2022.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har vart helper en gång tidigare.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är villig att jobba där det behövs.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka