- Meddelanden
- 343
- Reaction score
- 12
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo
Ditt discordnamn: Viggoväktare#7401
Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2011
Varför ska just du bli staff? Jag borde bli staff för att jag vill hjälpa till alla i staff-teamet och vill jätte gärna hjälpa till här på servern speciellt inom rpen och jag vill helst specca mycket. Även fast jag är 11 skulle jag säga att jag är väldigt mogen som person och är snälla mot alla. Jag har även tidigare varit staff på en mindre server så jag har lite tidigare erfarenheter och skulle säga att jag gör ett ganska bra jobb. Och om jag skulle bli rp ansvarig tror jag att jag skulle kunna få bort de mesta av alla lallare på servern och folk som bryter mot andra regelbrott som inte är okej. Jag har velat bli staff ända sen jag började spela på unive och jag hoppas att jag lyckas för att jag har även försökt komma på att skriva report om det inte finns någon staff eller servervakt som är där. Jag vill även vara med och hjälpa till och utveckla saker här på servern och hjälpa extra mycket. Och om det behövs kan jag stella upp och hjälpa till med något annat om det skulle behövas. Och jag kommer försöka att specca så många scenarion som möjligt för att se till att allt går till som det ska. Och jag vill se till så att alla ska lära sig av sina misstag även som jag har gjort och ångrar mycket. Och om jag blir staff kommer jag också kolla på reports som folk skickar ut. Jag borde även bli staff för att jag kommer alltid ha tid som staff och jag hoppas att jag kan bli mod någon gång.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer nog typ kunna vara aktiv 10 - 13 timmar varje dag.
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat typ 6 månader och jag har spelat i typ 6-7 månader tror jag
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit staff på en mindre server en gång så jag kan ganska mycket ändå.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
/svban (bannar en person 1 timme tror jag)
/noclip (du blir osynlig och kan hålla koll i staden)
/sqlunban (ta bort någons bann)
/goto id (du tpar till en person)
/v namn (du spawnar in en bil)
/kick id (kicka någon)
/tpm (tpar till din waypoint)
/skin id (ge någon en klädmeny)
/givemoney (ge pengar till en person)
/who id (ser någons roller)
/spec (specca några/någon)
/freeze (frys folk så de inte kan röra sig)
/unfreeze (gör så dem kan röra på sig igen)
/revive (du ressar någon som är död)
/m id (skicka ett meddelande till någon)
/setjob (sätter en person på ett jobb)
/giveweapon (ge någon ett vapen)
/toggleid (se folks id)
/togglename (se folks namn)
/c (spawna in en bil)
/dv (tar bort bilar som står öde typ)
/sqlsearch (hitta folks hex id och steam namn)
/sc (skriver i en chatt endast för staffs)
/sv (skriver i en chatt endast för servervakter och staffs)
/bring (du tpar en person till dig)
/clearinventory id (du rensar en persons inventory)
/banhistory hex id (du ser en persons banns)
/addkey namn (du får en nyckel till ett lås du valt)
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support,
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej
Ditt discordnamn: Viggoväktare#7401
Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2011
Varför ska just du bli staff? Jag borde bli staff för att jag vill hjälpa till alla i staff-teamet och vill jätte gärna hjälpa till här på servern speciellt inom rpen och jag vill helst specca mycket. Även fast jag är 11 skulle jag säga att jag är väldigt mogen som person och är snälla mot alla. Jag har även tidigare varit staff på en mindre server så jag har lite tidigare erfarenheter och skulle säga att jag gör ett ganska bra jobb. Och om jag skulle bli rp ansvarig tror jag att jag skulle kunna få bort de mesta av alla lallare på servern och folk som bryter mot andra regelbrott som inte är okej. Jag har velat bli staff ända sen jag började spela på unive och jag hoppas att jag lyckas för att jag har även försökt komma på att skriva report om det inte finns någon staff eller servervakt som är där. Jag vill även vara med och hjälpa till och utveckla saker här på servern och hjälpa extra mycket. Och om det behövs kan jag stella upp och hjälpa till med något annat om det skulle behövas. Och jag kommer försöka att specca så många scenarion som möjligt för att se till att allt går till som det ska. Och jag vill se till så att alla ska lära sig av sina misstag även som jag har gjort och ångrar mycket. Och om jag blir staff kommer jag också kolla på reports som folk skickar ut. Jag borde även bli staff för att jag kommer alltid ha tid som staff och jag hoppas att jag kan bli mod någon gång.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer nog typ kunna vara aktiv 10 - 13 timmar varje dag.
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat typ 6 månader och jag har spelat i typ 6-7 månader tror jag
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit staff på en mindre server en gång så jag kan ganska mycket ändå.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
/svban (bannar en person 1 timme tror jag)
/noclip (du blir osynlig och kan hålla koll i staden)
/sqlunban (ta bort någons bann)
/goto id (du tpar till en person)
/v namn (du spawnar in en bil)
/kick id (kicka någon)
/tpm (tpar till din waypoint)
/skin id (ge någon en klädmeny)
/givemoney (ge pengar till en person)
/who id (ser någons roller)
/spec (specca några/någon)
/freeze (frys folk så de inte kan röra sig)
/unfreeze (gör så dem kan röra på sig igen)
/revive (du ressar någon som är död)
/m id (skicka ett meddelande till någon)
/setjob (sätter en person på ett jobb)
/giveweapon (ge någon ett vapen)
/toggleid (se folks id)
/togglename (se folks namn)
/c (spawna in en bil)
/dv (tar bort bilar som står öde typ)
/sqlsearch (hitta folks hex id och steam namn)
/sc (skriver i en chatt endast för staffs)
/sv (skriver i en chatt endast för servervakter och staffs)
/bring (du tpar en person till dig)
/clearinventory id (du rensar en persons inventory)
/banhistory hex id (du ser en persons banns)
/addkey namn (du får en nyckel till ett lås du valt)
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support,
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej
Senast ändrad: