Inaktuell ta bort denna [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bamse112

Icke Medlem
Meddelanden
365
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198296085107/

Ditt Hex-ID: 110000114043273

Vad är din discord tagg? bamse112

Vem var det som bannade dig? KevinChang07

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-02-15 233511.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag pitar och gör shoot on sight som ABSOLUT inte är okej jag är jätte arg och besviken på mig och vill gärna bli unbannad då jag bara kör på unive men varför jag pitta och gjorde shoot on sight är för de gör alltid de och jag ville hämnas vet att jag inte kommer bli unbannad då detta är ett väldigt hård ban men vill visa att jag vet vad jag har gjort fel och att jag vill komma tbx till unive

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde runt i en bil och så hade jag gambino efter mig jag pittar till de lite lätt samt gör shoot on sight på dem och sen ber KevinChang07 att jag ska komma sup men då säger jag vänta vill göra färdigt scenariot jag vet att detta va ett dåligt sätt att svara på och jag är jätte ledsen och besviken på mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle säga att detta inte är en felaktig ban då jag gör fel men gör denna ban för att visa respekt till er samt visa vad jag har gjort fel till er samt mortparten när jag kommer tbx till unive om ens jag kommer kunna komma tbx så kommer jag ta med mig allt som har hänt med denna bannen och absolut inte göra om detta

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för spawnmenu abuse jag har lärt mig så mycket av detta använder knappt det längre förutom när buggar kommer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte pitat eller skjutit mått dom och gjort mer social rp som vi ska sträva efter på unive rp

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag och fattar om jag inte blir unbannad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja abslut då jag ska lära mig över minna bans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka