Inaktuell ta bort denna då jag har bestämt mig för att stanna på securitas.

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jamiesörqvist1

Icke Medlem
Meddelanden
510
Reaction score
16
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? sc styling.

Vad heter du IRL? jamie

Vad heter du på discord? TN_Raptors#6498

Hur gammal är du? 11 SNART 12

Hur länge har du spelat på Unive? totalt 10 månader men tog paus med rp helt och började igen med rp för typ 2 veckor sen.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer utveckla så mycket jag kan göra så företaget går uppåt på ett bra sätt. och inte för dåligt sätt och jag kommer utveckla samt aktiviteten. och jag kommer vara sträng mot dom som jag tar intervjuer med så jag förstår att dom vill verkligen jobba här. och jag kommer göra så dom e i tjänst mycket så företaget inte går neråt och jag kommer hålla möten väldigt bra och ta många bra beslut. och jag kommer stå för dom ord jag säger. och jag kommer göra det bästa för företaget ska gå uppåt och inte gå neråt. samt jag kommer hålla mycket koll på mina anställda så dom e aktiva mycket och att dom sköter sitt jobb. och jag kommer lägga mycket tid på arbetet att vara chef. jag kommer bemöta folk bra och jag vill att alla ska kunna prata med mig om det har hänt nåt elr nåt sånt samt jag e snäll trevlig att prata med och göra sc styling till en bättre plats. och ifall nån t.e,x gör korruption alltså ger grattis färg då kommer han få sparken direkt för man vill it ha folk som jobbar där för pengar elr ger grattis färg på bilarna. man ska jobba där för att man tycker att det e ett kul jobb och att man har intresse för det jobbet. men ochså kommer jag ju utveckla ksk hur det ska se ut inne i sc styling t.e.x våningar och sånt. men jag kommer ochså dom som e ganska inaktiva i flera dagar kommer få sparken för vi på sc styling vill ha folk som kan mycket inom yrket och folk som e aktiva. men aa jag kommer utveckla ganska mycket på sc styling och vara en så bra chef som möjligt. och jag godkäner inga som håller på lallar runt och it kan bete sig! just nu samt vill att det ska vara öppet 24h kommer utveckla jätte mycket på sc styling. aktiviteten folk som it kan bete exakt allt. och samt ksk som chef man ska t.e.x man ska bygga upp en ny lokal då ksk man ska bestämma hur många våningar och sånt det ska vara men jag vill göra det bästa för sc styling så det blir mer aktiv och en bättre plats. samt kommer hålla möten mycket bra. och så jag vet hur allt ska fungera inom yrket och jag känner att jag vill komma till backa till sc styling som chef och utvecka så mycket som möjligt. och samt jag ksk inte vet exakt alla framtidsplaner det ksk nåt man ska ta och sätta sig och fundera elr prata med bitr chef hur vi ska göra sc styling till en sån bra ställe som möjligt. och vi kommer välkomna alla till sc styling. :) men som sakt jag kommer ta väldigt bra och ta många bra beslut. och jag kommer stå för dom ord jag säger. och jag kommer göra det bästa för företaget ska gå uppåt och inte gå neråt. samt kommer hålla borta all form utav korruption genom att se till att anställa folk som seriösa sen ochså se till att hålla koll på anställda så att dom gör ett bra jobb. samt kommer ta in fler rekryterare som kan hjälpa till med att asntälal fler personer och hjälpa till med att göra sc styling till en bättre plats och se till så det ej blir lall sen kommer ja se till att höja upp dom som har kunskaper inom jobbet och dom jag tycker har jobbat bra kommer absolut intehöja upp folk t.e.x bara för att dom ber om det. men aa kommer ochså göra lite krav innan man tar intervju så det ej blir lall på sc styling och sen kommer jag se till så sc styilng blir en trevlig och bra plats att vara på. och såklart ta in rekryterare som e aktiva. och inte rekryterare som e inaktiva. och jag kommer bidra med en hög och social rp nivå. och se till så alla andra har det ochså. sen kommer jag ochså fylla på förrådet då och då. och jag kommer få bort all korruption och lall från jobbet samt kommer ochså få in aktiva rekryterare som har kunskaper inom yrket. och jag kommer hålla ekonomin stabilt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? har jobbat på vianor och det e typ samma sak men e just nu rekryterare på securitas.

Hur ofta kommer du vara inne? måndag: 15:00 till 21:00
tisdag: 15:00 till 21:00
onsdag: 14:55 till 21:00
torsdag: 15:00 till 21:00
fredag: 14:15 till 22:00
lördag: 9:00 till 22:30
söndag 9:00 till 21:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.