Nekad Ta bort den ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Travzy

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark chef

Vad heter du IRL? Adam

Vad heter du på discord? Travzy#6969

Hur gammal är du? 13 snart 14

Hur många timmar har du på Fivem? på detta kontot 600 ish och på mitt andra 1000 ungefär

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på qpark då jag tycker det är väldigt kul att rpa som en parkernings vakt eftersom det brukar bilda många scenarion sen så tycker jag själv att jag är en bra chef då jag har varit det på många servers innan och varför jag just ska bli chef här på unives qpark är för att jag tycker qpark har verkat vara roligt och jag har även haft en del roliga scenarion med qpark så nu vill jag kunna ta över

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jga har erfarenhet inom qpark på ungefär 3 olika servers varav 1 har jag varit chef på annars så har jag rpat som det en hel del och gjort många roliga scenarion och nästan bara fått positiv feedback vilket är kul så nu vill jag ta steget längre och bli chef

Berskiv din karaktär? Min karaktär är en läspande svettig och "arg glad" karaktär vilket gör många scenarion han brukar mestadels åka runt i sin bil och prata med folk och även göra scenarion med folket för övrigt så gilalr han polisen vilket ochså är en del av varför han söker till qpark för att kunna minska polisen arbete en hel del så dom slipper göra det.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag ungefär 7 timmar ibland mer

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag göra

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Inte direkt

Har du läst våra Regler? Ja det har gjort

Senast ändrad:
Har lite problem med att skriva längre texter så detta är typ så bra jag kan skriftligt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka