Accepterad t7p3sh1_ | Medlem ansökning [mrpondanski]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

t7p3sh1_

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Douglas

Vad är ditt discord namn? t7p3sh1_

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2011

Berätta om din karaktär. Alexander olsson heter han, han är 19 år gammal. Växte upp med en pappa som jobbade med bilar och motorcycklar osv, och en mamma som ägde en bilfirma så han är extremt intresserad av motorer/bilar/motorcycklar, och han har levt ett NÄSTAN perfekt liv utan drama kriminalitet fast han blev mobbad hela sin uppväxt. så han kan vara aggresiv ibland men bortsett från de är de den snällaste grabben Nånsin!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Först och främst jag är väldigt mogen för att vara 13 år, då jag har haft en TIDIG pubertet. den slog till när jag va 11 typ men strunt i de.. Vad jag kommer bidra till serverns rp är att jag har spelat rp sen jag va 11 år ungefär. har extremt mycket erfarenhet tog en paus i några månader och kom tillbaks på en engelsk server men de va väldigt dåligt rp så jag vill rpa på mitt egna språk ist jag har Aldrig blivit "vouchad" som en dålig rpare lång historia kort jag kommer bidra väldigt bra rp till servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag skulle säga att man ska spela för att båda karaktärärna ska ha kul i scenariot inte att bara ett gäng/grupp/vänner ska ha kul och dom andra har tråkigt man ska rpa att båda delar av scenariot ska ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM skada/döda utan en bra andledning VDM Samma sak som rdm fast med bilar. metagaming att man tar info fom OOC till IC kan alla!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes jag har redan sagt de på "Vad kan du bidra med till serverns RP?"

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope jag har sagt de som jag känner behöver vara sagt!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka