Accepterad T4arget | Chef-jobb ansökan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

T4arget

Aktiv Medlem
Meddelanden
663
Reaction score
132
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Wiggo

Vad heter du på discord? T4arget#7107

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 100+. Då jag har spelat 10 timmar+ nästan varje dag i 4 veckor

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Detta var inte något jag tänkte göra men chefen sluta och jag har fått mycket kärlek att jag ska göra det så jag gör det för securitas bästa.Jag är väldigt mogen av mig, chefen över ett sånt här jobb kräver för att det ska gå framåt. Jag har jobbat ett tag securitas och har mycket kunskap inom just chef arbete då jag har varit ledning ett tag. Jag vill securitas det allra bästa för att det ska gå framåt. Chef jobb kräver att man är aktiv för att vela få sitt företag framåt, och jag tycker att jag har dem kunskaperna för att göra det till securitas. Jag vill securitas det bästa och jag hoppas att det kommer bli jag som blir chef för att jag kommer föra securitas framåt. Jag rpar mycket med Ledningen, bitr chef och chef vilket jag har get mig mycket kunskap inom deras arbets uppgift.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har väldigt bra erfarenheter då jag har jobbat där strax en månad och är just nu ledning. Jag hjälpte chefen/bitr chef otroligt mycket under tiden jag har varit ledning då jag har tillförskaffat mig bra kunskaper inom arbetet. Jag kan dem regler inom yrket, jag kan "openpanel" användningen

Berskiv din karaktär? Karaktären jag vill bli chef med heter Fredrik Spjut och är 26 år gammal (1996). Barndomen han varit med om tycker han inte att någon annan ska få gå igenom. Hans pappa och suttit i fängelse hela han uppväxt då han gjort mycket kriminellt. Fredrik hatar sin pappa och vill stoppa såna personer som han. Fredriks mamma var rätt fattig så dem hade inte råd att bo någonstans så de bodde hos Fredriks mormor. Hela Fredriks skolgång har han blivigt starkt mobbbad. Fredrik ville inte att detta skulle hända och därför började han gymma väldigt mycket för att aldrig mer bli mobbad.

Hur ofta kommer du vara inne? 7-8 timmar+ varje dag till skolan börjar då jag kan vara inne runt 4-5 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, det kommer jag absolut göra

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, det gör jag inte

Har du läst våra Regler? Ja det har jag.

Senast ändrad:
Jag råkade skriva 4 dagar men jag menade 4 veckor

Tillbaka