Accepterad T4arget | Ban överklagan [Smokey Nagata]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

T4arget

Aktiv Medlem
Meddelanden
664
Reaction score
132
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197976707424

Ditt Hex-ID: steam:110000100fae160

Vad är din discord tagg? T4arget#7107

Vem var det som bannade dig? Smokey Nagata

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag deltog i en stormingen som skedde på ett väldigt långt planerat bank rån som inte alls såg bra ut från polisens sida men inte min sida.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod inne på banken då det var typ 30+ pers där. Sedan precis när jag gick ut så sprang det in folk som påbörjade bankrån. Jag kallade ut i radion att det är bankrån på banken precis norr om marja lisas. Jag åker till torget station och byter om till FRI kläder. Jag kommer dit på platsen först som piket och det kommer typ 10 piketer till efter mig. VI har en trevlig förhandlig i början då de ställde rimliga och roliga krav och vi fick ut lite gisslor. De gömde gisslorna lite längre in i banken för att vi inte skulle hålla på med prickskytte. De bär massor med polis vapen som tex, mp5, tazer, remington och M4 (m4 är dock inte polis vapen som används mycket). Tillslut så började de skjuta väldigt mycket så vi misstänkte att de skadade gisslorna. Vi sa till de att de skulle sluta skjuta. De lyssnade inte och fortsatte skjuta. Vi blev lite arga och sa att ifall de inte slutar skjuta så kommer vi storma. De sluta inte skjuta och de började ställa orimliga krav och hota allt och alla. Vi samlade då alla piketer för att planera. S2 frågar vad det är som hänt/händer då jag förklarar läget. Vi kommer fram att vi inte kan låta de fortsätta och väljer då att planera en stormning. Vi planerar att vi kör i 3 grupper där 1 grupp går igenom garaget på baksidan, 1 grupp går genom framsidan och 1 grupp genom någon sorts tunnel. Vi detta laget så är alla gisslor och gärningmän i garaget på baksidan. Då säger gruppen på framsidan att de kör in. Då efter ett tag så går vi från garaget även in. De som kom från framsidan verkade skjuta som de vill. De började skjuta mot mig så då sköt jag tillbaka. Jag sköt i en av pelarna och en vägg sedan så sköt jag 2 skott i en annan pelare och sedan så sköt jag ner en av gärningsmännen. Efter det blev jag biten av en hund då jag lägger mig ner och rpar på att jag blivit biten. Min stora fråga är vem det var som godkände att de fick ha polis vapen och varför staffs gick med på att använda deras makt för att locka folk till banken genom ett announcement med en 1 of 2 patent bil så de kunde ha 30+ gisslor. Så det var ju inte roligt för oss utan det var BARA för att de ville vinna scenariot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Till de som sköt gisslorna var det 100% rätt ban för att det är oskyldiga människor men min ban tycker jag är felaktig då jag bara var deltaktig i stormningen de första typ 10 sekunderna sedan så blev jag skadad av en hund. Som sagt så sköt jag bara en gärningsman och ingen mer och det har smokey sett på klipp.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 5 gånger för typ lall och powergaming men det har varit felaktiga bans då de har sett fel person. Men 1 ban var för spawnmenu abuse som var giltig som jag satte ut och sånt gör jag inte längre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade nästan kunnat spela gissla i det scenariot faktiskt. Jag hade kunnat stanna kvar i banken och spela gissla. Men annars så hade jag kunnat stannat utanför och hjälp målade enheter eller tagit emot gisslor.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att stormningar inte alls är bra längre.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Positivt jag förstår 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka