Accepterad T4arget | Ban överklagan [linuS]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

T4arget

Aktiv Medlem
Meddelanden
664
Reaction score
132
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197976707424/

Ditt Hex-ID: steam:110000100fae160

Vad är din discord tagg? T4arget#7107

Vem var det som bannade dig? linuS

Hur lång tid var din ban? 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallar slåss

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag och 2 andra stod och slogs utanför fängelset då jag för tar emot ett flertal slag och därefter tilldelar 2 slag. Och då antar jag att inte staffsen såg hela scenariot och såg bara när jag stod och veva.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare stod utanför fängelset på parkeringen och bara chillade, då det kommer fram en grabb som är otrevlig mot oss, som sedan börjar slåss mot oss. Han tilldelar ett flertal slag då därefter min polare tilldelar 1 slag sedan springer alla mot båset vid bommarna och då hoppar först jag upp och sedan den otrevliga grabben då jag tilldelar 1 slag och sedan när min polare kom upp så tilldelade jag också ett slag (vet inte exakt varför). Sedan så hoppar vi ner från båset då en polis kom, och då så slog min polare den grabben som var otrevlig och började springa iväg då polisen följer efter, medans så står jag och den andra och kollar på när han springer. Min polare springer tillbaka till oss med en polis som springer efter, då polisen säger: Vill ni bli arristerade? Passa er då. Sedan så gick vi mot bilarna då mitt spel krashar och när jag startar upp igen så är jag tydligen bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var lite en felaktig ban men jag gjorde absolut fel genom att slåss. Vi alla gjorde ju sunt förnuft med tanke på att irl så hade man inte stått utanför en anstalt och haft slagsmål. Jag tycker att det var en felaktig ban för att jag var den som tilldelade minst slag och var den ända som fick ban. Visst som vi slogs är det sunt förnuft enligt mig men ett slagsmål händer i verkligheten.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för att en staff trodde att jag lootade bilar för att jag flyttade dem åt sidan av vägen, men jag överklagade den och den blev godkänd. Jag har ju då lärt mig att inte flytta lika många bilar och istället låta tex någon server vakt dv:a den istället.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat valt att inte delta i slagsmålet utan att istället ställa med bredvid. Jag hade även kunnat välja att säga till min polare att inte fortsätta att tilldela slag och att istället bra röra sig därifrån för att undvika.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer att undvika slagsmål så mycket som det går, just för att jag inte vill att detta ska hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka