Nekad T4arget | Ban överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

T4arget

Aktiv Medlem
Meddelanden
664
Reaction score
132
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197976707424

Ditt Hex-ID: steam:110000100fae160

Vad är din discord tagg? T4arget#7107

Vem var det som bannade dig? Aryan

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? spawnmenu abuse, lär dig att rpa dig till din destination än att ta spawnmenu

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att staffsen inte gillar när folk använder spawnmenu för att komma till platser. De tycker det blir dålig rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kollega var på piren, då det kommer 1 ambulans och 1 brandbil. De parkerar bredvid varandra och 1 sjukvårdare och 1 brandman kommer ut. Jag och min kollega väljer att ta en bild med alla blåljusverksamheter. Då ambulansen blir stulen och 5 sekunder efter så blir brandbilen stulen. Jag får min privatbil lagad då jag börjar köra snabbt iväg från piren för att leta efter dem. Jag ser brandbilen och börjar köra efter, jag ber personen stanna men personen bara fortsatte och skrattade samtidigt. Jag väljer att försöka pitta bilen för att få stopp på den men det gick inte så min bil gick sönder men jag kunde fortfarande köra. Jag kör då efter då jag skriver en report för att staffs ska specca mig. Jag kör efter bilen då vi åker upp vid arbetsförmedlingen och maze bank då han hoppar rakt ut mot torget då han voltar med sin bil men han fortsätter bara köra. Jag kör då ner från ett annat håll och ser han vid torget polisstation då jag följer efter han. Min bil pajar mitt i ingenstans då brandbilen kör vidare. Men som tur är så bannad en staff han. Jag väljer då att använda spawnmenu för att komma till pirenstationen och fortsätta arbeta då jag blir bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban med tanke på att jag försökte bara hjälpa staffsen att kunna specca mig för att banna han. Men det var dumt att använda spawnmenu för att komma tillbaka. Men jag vet inte varför det är spawnmenu abuse när jag gör det 1 gång.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången blev jag bannad av Mattis då jag flyttade bilar från gatan och sedan råkade hoppa i bagage luckan, så han trodde att jag lootade bilarna, men jag överklagade och han förstod. Sedan blev jag bannad 2 gånger på typ 3 dagar för att staffs tyckte att jag lallade, men jag överklagade det och dem insåg att det var dem som bannat fel. Sedan senaste gången blev jag bannad av Lugge för powergaming, då jag och mina kompisar var med om en krock då min kompis börjar skratta medans jag rpa på att jag skada mig. Då Lugge inte visste att det inte vart jag som skrattade och det såg han tillslut och unbannade mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat valt att istället springa till närmsta garage för att hämta ut en bil istället för att ta och använda spawnmenu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte använda spawnmenu för att komma till platser.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår.

Det är grov failrp att använda sig av spawnmenu. Kan du teleportera dig irl? Menyn finns ifall man buggar eller liknande men istället använder du det till din fördel vilket är direkt abuse.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka