Accepterad T4arget | Ansökan till Servervakt [Simmekung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

T4arget

Aktiv Medlem
Meddelanden
664
Reaction score
132
Vad är ditt namn i verkligheten? Wiggo

Vad heter du på discord? T4arget#7107

Ange ditt födelsedatum 3 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag sitter vid datorn minst 5 timmar om dagen. Helger är det från 10-01 typ om inte mer och vardagar är det typ 15-22.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 4-5 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/wiggo/Downloads/Sk%C3%A4rmbild%202022-12-17%20184938.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Uppgiften är ju att självklart hålla koll på servern så att rpn sköts där du är ingame för att du inte kan i gå in i noclip som du kan som staffs. Servervakter har ju perms till att banna, kicka, toggleid och dva bilar. Banna ska du göra ifall personen gör ett regelbrott som tex fearrp, vdm eller liknande så att man eliminerar hotet till servern så att möjligtvis staffs sedan kan förlänga bannen till passande tid. Kick kan vara ifall det kanske är en icke-medlem som kommer och lallar i ett scenario och man behöver bara få stopp på lallandet men inte känner att det behövs en ban. Toggleid får vara på när du INTE är i scenario men när du är i scenario ska det vara av, och toggleid gör så att du kan se personens id utan att behöva hålla i pagedown. Dv det står för Delete Vehicle och gör så att ett fordon som någon tex bara lämnat mitt på gatan för svinner och sedan så får personen tillbaka bilen efter restart ifall då personen äger fordonet.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill mestadels bli sv för att få bort detta lallet och få bort alla dessa bilar som bara står mitt i gatan. Jag orkar inte sitta och hoppa supporten hela tiden någon gör regelbrott utan istället vill jag bara kunna åtgärda problemet på plats direkt för att sedan skicka vidare det till staffs så de kan förlänga ätgärden. Jag har ju varit staff innan så jag vet vad det är som gäller och jag ser hela tiden när regelbrott sker men just nu kan jag inte göra något åt saken själv men det vill jag kunna göra. Det har börjat vara folk som bara dumpar sina bilar. De skör runt med dem, krockar, rpar inte på skador och sedan bara lämnar bilen och hämtar en annan bil och kör vidare så står den bilen bara mitt i vägen. Jag har krockat in i jätte många såna bilar så att jag fått åka till meko typ varje timme.

Helt enkelt så vill jag eliminera dessa dumheter som staffs inte alltid ser för att de inte kan vara överallt när saker sker. Sedan så vill jag även bli det för att få bort dessa j*vla bilar som står ÖVERALLT.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är kortfattat missbruk av offentlig makt för privat vinning. Alltså att du använder den makten du har för att vinna något. Det kan förekomma på flera olika sätt. Det kan ju förekomma i tex bil affärer ifall det är lång kö så kickar man personerna för att komma först i kön. Eller banna folk som tex poliser mitt i scenario för att vinna. Om vi tar ett exempel, du är jagad av polisen för att du har vapen sedan så krockar du då du lägger in ditt vapen i handsfacket och sedan dvar bilen för att vapnet ska försvinna och man inte ska åka in för vapenbrott. Då använder du din makt för att vinna scenariot.

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Din Servervakt ansökan har godkänts. Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka