- Meddelanden
- 329
- Reaction score
- 27
Länk till din steam profil: T3nxyt
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: T3nxyt
Vad är din discord tagg? OfficialAlfons#8071
Vem var det som bannade dig? eliot
Hur lång tid var din ban? 4 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? kör inne i sjukhuset
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde utanför sjukhuset skulle se om det var en läkare där inne för att jag behövde vård sen så såg jag ingen och orkar inte med lars för de tar lång tid sen körde jag därifrån och direkt efter fick jag ban för att jag "körde inne i sjukhuset vilket jag inte gjorde i min skärm.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja för jag gjorde inte det jag blev bannad för men jag jag ber om förlåtelse om jag gjorde fel för jag visste inte att man fick köra där vid ingången
Hur många tidigare avstängningar har du? 5
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja de klart jag har lärt mig
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte kört ditt
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: T3nxyt
Vad är din discord tagg? OfficialAlfons#8071
Vem var det som bannade dig? eliot
Hur lång tid var din ban? 4 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? kör inne i sjukhuset
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde utanför sjukhuset skulle se om det var en läkare där inne för att jag behövde vård sen så såg jag ingen och orkar inte med lars för de tar lång tid sen körde jag därifrån och direkt efter fick jag ban för att jag "körde inne i sjukhuset vilket jag inte gjorde i min skärm.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja för jag gjorde inte det jag blev bannad för men jag jag ber om förlåtelse om jag gjorde fel för jag visste inte att man fick köra där vid ingången
Hur många tidigare avstängningar har du? 5
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja de klart jag har lärt mig
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte kört ditt
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja
Har du läst våra regler? Ja