Nekad T3nxYT | Ban överklagan [Fader Groggen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

OfficialAlfons

Icke Medlem
Meddelanden
329
Reaction score
27
Länk till din steam profil: T3nxyt

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: T3nxyt

Vad är din discord tagg? OfficialAlfons#8071

Vem var det som bannade dig? Network

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? stuntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina vänner åkte ner till IKEA och vi köpte lite möbler sen på vägen tillbaka såg vi 3 rs6 köra förbi och min vän fick en dum ide och sa att vi ska följa efter och då kom vi till weedfarmet som jag inte visste om sen så vänta vi tills dom åkte därifrån sen mina vänner valde att gå ditt och så klart hängde jag med :/ men sen dom börja plocka på sig grejer men inte jag för jag jobbar hos Securitas jag sa till dom om och om att vi dra därifrån men dom vägrade lyssna sen så klart händer det negativa att dom kommer tillbaka jag får panik och gömmer mig i en buske och de så att om man kommer till weedfarm ska man alltid förvänta sig att ngn kommer att vara där men sen dom hitta oss och slog ihjäl alla men konstigt så överlevde jag sedan snackade jag med en av gäng medlemmarna och efter några sekunder blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det eftersom weedfarm är ett ställe där det finns folk hela tiden så om man åker ditt ska man vara beredd att någon kommer vara där

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja de klart jag har lärt mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte åkt ditt men jag visste inte att det va ett weedfarm

Har du lärt dig någonting efter din ban? att aldrig gå ditt igen.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka