T3nxYT | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    7
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OfficialAlfons

Icke Medlem
Meddelanden
329
Reaction score
27
Vad är ditt namn i verkligheten? Elvir Tufekovic

Vad heter du på discord? OfficialAlfons#8071

Ange ditt födelsedatum 30 Januari 2003

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mån-Tors 11:00 - 01:00

Fre-Sön 12:00 - 06:00

Berätta om dig själv Mitt Namn är Elvir jag är grabb på 17 år som bor i Malmö. Jag går i gymnasiet där jag går linjen Teknik, jag valde teknik eftersom att det passar mig väldigt bra där jag brukar oftast syssla med teknik på fritiden. Om jag ska beskriva mig själv så är jag en väldigt positiv, hjälpsam, trevlig och glad person samt tycker jag väldigt mycket om att stötta på nya personer. Min fritid består mycket av spelande där jag oftast Rp:ar i servern Multistaden, jag brukar även plugga mycket och fokuserar på skolan väldigt mycket. Jag är bra på att göra två saker samtidigt vilket är ganska bra. Jag har mycket intresse av spel samt bilar.

Vad skulle du göra om du blir staff? Som staff så kommer jag mesta dels spendera min tid för att hjälpa alla som behöver hjälp. Jag kommer vara mycket aktiv i Support och hjälpa alla som behöver hjälp, kommer även ha forumet uppe på min andra skräm hela tiden vilket kommer göra det lättare att sköta discord servern och forumet samtidigt. Som Staff kommer jag se till att ändra på servern så att den blir så bra som det bara går, jag kommer även fokusera på att ta hand om lallare i servern där jag kommer /spec eller /noclip för det mesta under min dag. Jag kommer se till att scenarion ska sköttas på ett bra sätt utan några misstag och hålla koll så att ingen bryter mot serverns regler. Jag vill även se till att rp nivån höjs så att det blir mycket roligare för alla i servern.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har 300 timmar på Fivem och alla dessa timmar har jag spenderat på multistaden.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Det som får mig att vilja bli support på multistaden är att jag vill se till att multistaden blir den bästa servern och göra den så bra som möjligt. Jag har även ett stort intresse för denna servern där jag spelar på den dagligen vilket får mig att vilja bli support för att kunna göra den bättre för mig och alla andra spelare. Jag har även som spelare stött och sett mycket regelbrott i servern och därför vill jag vara en del av support teamet så att jag kan vara till hjälp för alla andra under dessa problem. Multistaden har ökat spelar platser där vi kan nu vara 250 spelare och efter det valet så har jag sett ganska många som sitter i vänta på support och jag vill vara en del och kunna hjälpa alla dessa som behöver hjälp i support. Jag tycker att alla staffs i servern gör ett bra jobb och även så tycker jag att servern kommer behöva fler support så att det minskar antal lallare i både fivem servern och discord servern. Jag brukar oftast vara aktiv på forumet och discord servern varje dag.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle göra multistaden till en bättre plats genom att jag är aktiv person. Jag vill vara en del där jag förbättrar rp-nivån för att kunna göra servern till en roligare och bättre plats. Jag är en person som är ganska bemötande där jag har inga svårigheter att stötta på nya personer samt är jag väldigt bra på att hjälpa till. Multistaden är redan ett bra ställe men vill hjälpa till för att göra den till ett ännu bättre ställe genom att vara aktiv i support kanalen och på forumet. Jag kommer förbättra multistaden genom att jag kommer spendera mycket tid att speca och kolla på olika scenarion och se till att folk gör rätt. Jag kommer göra allt för att få denna servern till en bättre server.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har tyvärr inte tidigare erfarenheter inom support men jag har lite kunskaper pga att jag har varit servervakt ett bra tagg i multistaden. Jag vet att servervakt inte är nära support överhuvudtaget men det har fortfarande lärt mig lite hur det ser ut och hur det är att använda sig av kommandon ingame. Jag känner att jag är redo att ta nästa steg om jag får chansen och lära mig nya saker där jag kommer kunna hjälpa servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan några stycken men om det finns fler att lära mig så är jag redo!

/sqlban id dagar anledning
/sqlunban - Du unbanar en person.
/sqlbanoffline (permid) - Du banar någon som har gått offline.
/sqlsearch (steamnamn) använder för att hitta permid.

/kick - Kickar ut en person
/goto - du tpar till en person.
/freeze - Du fryser en person.
/bring - Du tar en person till dig.
/spec - Det är samma som noclip fast du dras med personen hela tiden samt kan du kolla på deras inventory.
/noclip - Du kan flyga runt i mappen.
/toggleid - Du ser id över deras huvud.
/clearinventory - Du tömmer någons inventory
/clearloadout - Du tömmer någons vapen layout!
/clearall - Du rensar hela chatten för alla spelare!
/revive - Du återupptar personens liv!
/giveitem - Du ger en person saker som är tillgängliga på servern!
/giveweapon - Du ger ett vapen som är tillåtet på servern!
/announce - Du ger ut ett viktigt meddelande till hela servern!

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag är ganska lätt lärd och nyfiken vilket kommer leda till nya kunskaper samt kan jag ta emot kritik från andra.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? I dagsläge spelar jag bara på Multistaden eftersom jag finner den mest intressant samt väldigt seriös rp vilket jag tycker om för att det blir mycket roligt och ganska bra scenarion.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka