Nekad T39 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

T39

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199027274826/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Tor

Vad är ditt discord namn? Elon Mask#1109

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Göran Konkel. Göran är född sista oktober 1998 i en liten stad i södra Närke. Han hade en ganska svår uppväxt då hans pappa slog hans mamma ofta och drack väldigt mycket alkohol. Göran hade det svårt i skolan, han kunde inte koncentrera sig på lektionerna för att han har ADHD. Görans pappa lät inte Göran ta sin ADHD medicin för att han trodde att det inte var något fel på honom. Göran var aggressiv i skolan och startade många slagsmål. När Göran blev utkastad från skolan så började han med att sälja droger, göra inbrott och snatta från affären och såna saker. Göran tjänade mycket pengar på det som han gjorde och när han va bara 13 år så tjänade han lika mycket som vad hans mamma tjänade på 1 år, det tjänade Göran på bara 3 veckor. Så Göran blev äldre och äldre och dagen han skulle fylla 18 år så hände det något speciellt. Görans pappa hade tagit droger och druckit mycket den dagen och när Göran kom ner från sitt rum så låg Görans mamma på golvet död med en pöl blod vid sig. Görans pappa hade skurit halsen av henne när dom bråkade. Görans ögon fylldes av tårar och sprang fram till henne. Görans pappa låg och sov i soffan och Göran sprang ut och hämtade silvertejp och började lindra den runt honom medans han sov. Sen väckte Göran sin pappa och han skar halsen av honom med kniven. medans han låg där o blödde så högg han honom 26 gånger över hela kroppen. Innan polisen kom sy flydde han med allt han ägde och flyttade in i en annan stad för att skaffa ett nytt och bättre liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlempå denna server för att jag kommer att bidra med rp och skapa senarion som är roliga men inte lalliga.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är aktiv och ser jag någon som bryter mot reglerna så raporterar jag då.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska ta vinnst i var ända senario .

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive från en någon på youtube

Nekad utveckla samtliga punkter:

Varför ska just du bli Medlem på Unive?
Vad kan du bidra med till serverns RP?
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka