Accepterad t33m04u11 | Ban överklagan [Olle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

t33m04u11

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198796657003/

Ditt Hex-ID: 110000131da516b (Hex)

Vad är din discord tagg? Albin#0235

Vem var det som bannade dig? det står inget namn

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? för suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för min kompis var inne på min dator och han visste inte om reglerna eller något sånt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va med en polare hemma hos mig och jag låg i sängen och kolla film och han spelade på min dator sen gick han in på fivem utan att jag visste om det och in på multistaden och gjorde saker som man inte fick. Jag skulle spela senare och då stog det att jag var bannad för sundförnuft

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det är en felaktig ban för det inte var jag som spelade men det är ju lite mitt fel att jag inte höll koll på min polare liksom

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hållit koll på honom

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte låna ut min dator till vänner

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka