Nekad T1xxy | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

T1xxy

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Osman

Ditt discordnamn: .t1xxy

Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag ska då bli staff eftersom att jag är kompetent är engagerad i mitt arbete samt vet hur man ska agera som staff och hur man inte ska agera. Har tidigare erfarenheter som staff och därför vet jag hur man skall vara. Jag är också en driven människa och tar mitt arbete seriöst. Är väldigt respectfull av mig och är ej en sådan person som avbryter folk när det pratar i t.ex support. Ifall jag skulle haft ett ärende i support skulle jag lyssnat på båda sidorna och sedan gjort en lite sammanfattning av det båda har sagt samt att jag hade tagit alla bevis och sedan kommit med ett svar till båda.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag tycker inte fungerar är följande...

Kriminella rpn, i vissas rp är detta en pvp server och folk riktar skjuter drar även att man inte får göra det. ungefär 40% av spelarna springer eller åker iväg när man rikter på dem finns också vissa spelare som drar upp vapen och skjuter tbx. Sedan också så är det en ganska stor andel spelare från servern som inte följer en av det viktigaste reglerna som alla egenteligen borde följa och de är då Social Rp, Enligt mig så måste detta verkligen fixas och hade jag nu blivit staff så hade jag gjort allt i min makt för att ändra detta.

Polis Rp, Finns väldigt många poliser som då är poliser för att dra till skottlossningar göra /me kollar puls andning sedan lootar det och tar de till sjukhuset sedan inget mer med det. Tycker detta också är något som hade behövt lösas då polisen har en ganska stor del i rpn men utsöter inte alla poliser utan det är en ganska liten del men det finns fortforande de som ej följer reglerna även om det är poliser.

Vänte Tid i support, Jag tycker att man verkligen behöver vänta länge innan man blir indragen i support speciellt efter kl 20. Det är väldigt jobbigt att sitta där i över 20 minuter sedan orkar man inte vänta och bara lämna det är en annan anledning till att problemen inte anmäls in.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? kommer försöka göra allt i min makt för att ändra detta jag personligen kommer koncentrera mig på 2 områden och göra mycket inom dom områden jag kommer snacka med andra staffs som jag inte tycker gör sitt arbete som det skas göra och jag kommer ej göra det för att trycka ner dom utan mer för att ge dom tips osv hur det ska göra för att deras arbete skall bli mer efektivt (stavning)

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Som staff är det väldigt viktigt att agera professionellt då som staff man ska visa medlemmarna hur man skall rp och hur man ska bete sig ic samt ooc. Man ska ha lika mycket respect för alla spelare då alla är lika värda samt att man ska behandla alla spelare på det sättet man själv vill bli bemöten.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Slutar skolan vid 15 hemma 15.30 sitter inne till 00/01 vardagar helger 02/03 sedan måndag tisdag har jag mma träninge vid 16/17:30

Hur länge har du spelat på Unive? Spelat sedan 2022 men har haft mina pauser.

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja lite grann.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Donation

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Jobb, Kriminell, Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka