Nekad t1smo | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

t1smo

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tom

Vad är ditt discord namn? t1smo#9227

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Muhammed Öhman och är 26 år gammal. Muhammed föddes i Malmö men när han blev runt 13 år gammal så flyttade han till Rinkeby med sina föräldrar.
Muhammed hade en tuff uppväxt i Rinkeby då han blev av med sina föräldrar. Muhammed och hans föräldrar var på en pizzeria i Rinkeby, och när de var på väg hem till sig så såg de några kriminella vid ett gatuhörn, Muhammed stirrade på de och de kriminella började röra sig mot Muhammed och hans föräldrar. De kriminella rånade Muhammeds föräldrar och föräldrarna vägrade eftersom de nästan inte har några pengar för de nyss flyttat hit. Efter 2 korta minuter så kniv mördades Muhammeds föräldrar. Muhammed sprang för livet, och nu tänker Muhammed få hämnd på dessa kriminella avskum.
Några år senare så började Muhammed med kriminaliteten då han tjänade mycket pengar. När Muhammed blev stor i kriminaliteten så var han runt 24 års åldern då han planerade att göra hämnd på de där kriminella.
En dag så stöter Muhammed på dem utanför samma pizzeria där de rånar ännu fler personer. Det första Muhammed gör är att dra upp sin glock och börjar smattra.
Därefter när Muhammed fått sin hämnd så fortsätter han med kriminaliteten och blir en värre människa

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra som kriminell med en bra och social rp. Jag vill göra roliga scenarion i Unive med bra och utvecklad rp. Jag ska inte vara en såndär 100k or die person som bara springer runt och skjuter, jag ska mer bidra med roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För att det ska bli en rolig och bra rp för båda, så att man inte blir arg efter man har förlorat ett scenario eller någonting annat liknande.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna. Grunreglerna är: Rdm, vdm, copbait, metagaming, combat logg och suntförnuft. Rdm står för random death match. Vilket menas med att man dödar en person utan anledning. Det är då inte tillåtet. Vdm står för vehicle death macth. Det menas då med att man använder sitt fordon som ett vapen. Copbait det är att man försöker få polisens uppmärksamhet vilket kopplas med suntförnuft. Suntförnuft innebär att man ska tänka logiskt, alltså att man då tänker som irl. Tillbaka till copbait så hade jag aldrig gått fram till en polis och förstöra. Combat logg är när man stänger av spelet i ett scenario. Det spelar ingen roll om hur litet scenariot är. Det räknas fortfarande som combat logg.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag vet hur man ska bete sig och rpa. Jag har kört på olika rp-serverar förut. Jag vet hur man har en utvecklat rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har vart medlem förut här på unive och rpat massor. Det var superkul! Jag vill påminna att jag inte är en sådan 100k or die person som springer runt och skjuter. Jag vill bidra med en bra och rolig rp.

Nekad. Inte tagit intervju i tid. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka