Accepterad T1mpers | Medlem ansökning [Br_Bread]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

T1mpers

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? kaken112

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Larsa Öhman är en social och trevlig karaktär. Han har en stor passion för bilar och racing. Han växte upp bland motorer och mekanik alltid var en del av vardagen. Redan som ung utvecklade Larsa ett stort intresse för allt som hade med motorer att göra. Han har alltid haft det lätt med att meka och köra bilar då det är hans störta intresse.

Ska Larsa kunna utföra sitt stora intresse för bilar och kanske kunna jobba på en verkstad eller bilfirma i Unive staden så behöver han verkligen ett medborgarskap!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och kreativ RP som gör att motparter ska kunna få sig roliga scenarion med seriös RP. Jag har ett kreativt tänkande och bakomliggande plan med min karaktär som gör att kan bidra med roliga scenarion för båda mig och andra personer på servern.

Jag har rpat till och från i ungefär 2-3 år så är inte nybörjare, vet vad man får och inte får göra. Jag vet hur man ska bete sig för att få sån seriös rp som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Som jag nämnt innan, man ska rpa för båda parternas skull, jag ska ej göra ett scenarion tråkigt eller torrt bara för att min karaktär ej vinner på det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst reglerna och några av dessa kan vara. Vdm = vehicle death match, detta betyder att man använder ett fordon som ett vapen för att göra skada, detta är strikt förbjudet. Rdm = random death match, detta kan förknippas med att jag som spelar går fram till någon som jag aldrig träffat innan och börjar slå personen utan anledning, ej tillåtet. Suntförnuft = Denna regel innebär att man inte ska göra orealistiska saker, såsom att jag kör en bil rakt in i en vägg i hög hastighet och ej rpar på mina skador.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det skulle jag vilja säga, jag har rpat på unive länge till och från, jag har ungefär lite över 400 hundra timmar på fivem. Därför jag ansöker om medlem nu är för att jag vill börja rpa på unive igen och kunna rpa mer seriöst då jag känner mig begränsad nu när jag är icke-medlem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det tror jag inte, ända jag skulle vilja säga är att jag uppskattar att spela på Unive och vill kunna göra bättre ifrån mig i RP hållet och därför ansöker jag om medlem nu.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka