Nekad T1mpers | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

T1mpers

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199015176734/

Ditt Hex-ID: 11000013ee0aa1e

Vad är din discord tagg? Timpan8699 eller t1mpers

Vem var det som bannade dig? Moezz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bild_2024-03-18_160905948.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Inte helt säker varför jag vart bannad då staffs inte skriver någon anledning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Var med några grabbar som jag hade träffat vid torget. När jag vart bannad stod vi vid sjukhuset och jag stod och pratade med en kille som hade en volvo 740, och jag skojade och sa att det var min bil fast det var hans bil, sen efter det fick jag ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet ej då dom inte skriver vad jag har gjort för fel så jag vet inte vad jag har gjort för fel, hade gärna velat haft en anledning så jag kan lära mig av mina fel och göra bättre ifrån mig nästa gång.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad för det mesta för länge sen när jag var ny på servern, men har lärt mig av dessa bans och tagit med mig vad jag har gjort fel för att utveckla min rp nivå. Och nyligen för inkompetent innan denna bann.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet ej då dom inte skriver varför jag har blivit bannad eller vad jag har gjort för fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte direkt då jag inte vet vad jag har gjort för fel, hade jag kunnat fått veta de hade jag kanske fått mig en tankeställare och inte göra om samma sak igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka